Összes oldalmegjelenítés

2014. január 3., péntek

M5 Kalandpark-Játszóház

Még szilveszter előtt voltunk az M5 Kalandpark- Játszóházba. Valahogy tavaly kimaradtak a játszóházas délelőttök. Legutóbb Kende Zolival volt, úgy augusztus elején. Hőség volt, Vinci újszülött volt még, Kende tombolhatott kedvére, akkor a Lurdyban voltak. Az apjának annyira az nem jött be(de nem is az a lényeg), mert szerinte nem túl biztonságosak a játékok,zavarta a tömeg.

Az M5 Játszóház közel van hozzánk, Adélék gyakran mennek oda, elhívtak magukkal. Mi meg kaptunk a lehetőségen, Judit Mama szabadságon, így Vincit volt kire bíznom és ketten szórakoztunk.

A nagy sietségben elfelejtettem magamnak pótzoknit berakni, azzal kezdtük, hogy a belépő mellé vastag zoknit vásároltam(ami később vizes lett, mert a wc-ben állt a viz. Kifele menet jeleztem, kaptunk egy zoknit ingyen)
Nem mondható olcsó mulatságnak, felnőtt kísérőnek is fizetni kell, ha jól emlékszem 2 órára 2500ft hagytam ott. Így jobban megérte,mint ha percalapút veszek. Vannak játékok, amikre plussz zsetont kell vásárolni, pl: gokard, medencében hajókázás, autószimulátor.
A jövő pilótája
A gokardot Kendebende kiszúrta magának, költeni már nem akartam, kegyesen azt hazudtam, hogy szervizbe viszik őket, legközelebb működőképesek lesznek.

Játszóház elején van játékkonyha, bábszínház, plüssök, terepasztal vonattal(az utóbbi bejött Kendusnak,
sajna egyetlen egy vonattal kellett beérnie, többet nem találtunk.
Kipróbálta milyen hullámos úton mini autót vezetni.

Több óriás gumicsúszda közül lehetett választani, Kendus bátortalanul először velem próbált mindent. Krokodilos csúszdán Zsófival csúszott, de ott is félt bemenni a kroki szájába:)
Volt olyan ugrálóvár, amelyen volt csúszda, de az egyik lépcsőfok hiányzott.

Labirintusba klausztrófóbiámat leküzdve legalább háromszor végigmentünk(féltem, hogy a hengerek közé beszorulok, mint Micimackó, aztán lehet jót kacagni a nénin:)
A labirintus végén csúszda ,ami labdatengerbe vezetett.

Trambulinoztak a gyerekek. Vicces volt, hogy a négy trambulin közül mindegyik csak egyen akart ugrálni, energiát levezetni.
Adéllal

Ár-érték arányban nem a legjobb és a takarítónőnek gyakrabban kellett volna dolgoznia a gyerekek után, ezt leszámítva jól éreztük magunkat.
Motorral
 Kendus baromira igényli a kettesben töltött minőségi időt, ami érthető. Próbálok úgy tenni-venni, hogy legyen olyan óra/órák,amikor csak vele játszom.
Kendus utána nem aludt-pedig azt hittem, én naiv. Hisztizett ezerrel, kezelhetetlen, szemtelen és agresszív lett a kialvatlanságtól.(nehezen éltem túl az aznapot)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése