Összes oldalmegjelenítés

2013. január 22., kedd

Cumista

Kende az utóbbi időben egyre jobban rákapott a cumira.
Kb. november óta már nem volt elég, ha alváshoz megkapta, hanem már a játékhoz is kérte. (persze nem kapta meg, Anya!Kék cumit akarom)
Odamegy a konyhaszekrényhez és ott toporzékol érte vagy nyitogatja a mosogatógépet.

Engem nagyon zavar, ha "nagy"gyereket látok és a szájából kilóg a cumi, a pótszer. A későbbiekben olyan foga lesz a gyereknek, mint a nyúlnak. Van tapasztalatom, én az ujjamat szopiztam, kb. 6 éves korig, 15 éves koromtól jött a fogszabályzó.
Tamás javasolta, hogy vegyük el tőle, legfejjebb 3 napig nem alszunk és hisztizik, aztán elfelejti. Az elfelejtésben nem vagyok biztos, jó a memóriája(arra emlékszik, hogy 6 hetesen kórházba volt)és mi van akkor, ha lát egy gyereket(aki a kortársa)és cumizik. Utána neki is kell(ene) (talán)
Egy próbát megérne, veszítenivalónk nincs. Nyárra jó lenne, ha leszokna róla.
Mostanában "Sam-et" a tűzoltót hozom elő, amikor a cumit kéri(vagy keresi a táskában), ő sem cumizik és egyébként is a nagyfiúk, a 2 éves nagyfiúk már nem cumiznak.
Eddig elértem, amit akartam, max. alváshoz  kéri és utána kiköpi.

A cumit egyébként rendeltetésszerűen használja és a kedvence a Nuk márkájú latex változat. Gyorsan büdösödik és a tisztaság miatt is gyakran veszem őket, az utóbbi időben már rágja is.
Hm, egyik napról a másikra nem fogja azt mondani, fúúúújjj cumi, nem kérem.
Rendes gyerek ébredés után felkínálja nekem is, hogy próbáljam ki:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése