Összes oldalmegjelenítés

2013. január 5., szombat

Apás délelőtt, Kende száj

Kendus roppantul élvezte, hogy a délelőttöt Apával töltheti.
Addig én orvosnál , gyógyszertárban voltam és közben hánytam párszor.
Az apjával voltak a mosóban, húú, akkora élmény volt KEndusnak, hogy még délután is mondta, hogy ő megy MosóPetihöz. Jártak lakatosműhelybe, autópiacon, olyan helyeken, ahová apák viszik a fiúkat.
Egy dologról elfeledkeztek: a peluscseréről, mire hazaértem még a nadrágja is pisis volt Kendusnak. De ez legyen a legkevesebb.

Más: pelenkázás közben mondja, hogy "börzéjt", "börzéjt". Gondolkodom és mondom neki, hogy a parafatáblán semmi olyan nincs, amit a börzén vettünk volna. Később leesett a tantusz: a "Happy Birthday-t" éneklő képeskapot szerette volna. Nagy kedvenc mióta megkapta, köszi Krisz!

Reggel kijelentette, hogy ő Csibész Mamája(Judit Mama kutyája Csibész). Megkérdeztem tőle, hogy mégis hogy gondolja ezt: Anya én vagyok Csibész Anyukája!
:):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése