Összes oldalmegjelenítés

2022. március 1., kedd

Palacsinta

Pancake day, azaz palacsinta nap lesz holnap!Mindezt Kende este 19 után közli, ez azt jelenti, hogy sütögetni fogok éjszaka. Tényleg???És miért csak most szólsz??Komolyan megfordult a fejemben, hogy reggel veszek a nagyáruházban csomagolt amerikai palacsintát..... A recept, ami nekem bevált Mautner Zsófitól származik, ez 4 darabra elegendő: 10 dkg liszt, 2 dl tej, 0,5 dl szóda, 2 evőkanál olaj és pici só(cukormentes), a töltelék úgyis édes.

3 megjegyzés:

  1. Ez angol órára kellett? Nálunk húshagyókedd. Én egy kicsit allergiás vagyok más népek ünnepének behurcolására, de mindegy. Angliában mi is ünnepeltük palacsintahegyekkel. A francia crepe receptet használtuk (mert akkor még - de ciki - nem tudtam palacsintát sütni elég jól. :) :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, angol órára, mindennap van angol órájuk, ha nekem anno ilyen magas óraszámban lehetett volna angolt tanulnom....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnyugodtam. 😆😆 Igen, ez nagy kincs, Réka most már heti 8 óra németnél tart, hiányozni fog, ha nem így lesz gimiben.

      Én még oroszt tanultam első nyelvként.. 😎

      Törlés