Összes oldalmegjelenítés

2022. március 12., szombat

Macskák a Madách színházban

Gyerekkoromban ritkán mentünk színházba. Salgótarjánnak van színháza, Szécsénynek művelődési háza, Balassagyarmatnak is művelődési háza, de soha nem mentünk egyik településre se darabot nézni. Már gimisként élénken emlékszem, hogy külön busszal, kizárólag vasárnapi(másnap mindig álmosan ültem az iskolapadba) előadásokra utaztunk fel. Így láttam a Padlást(Kaszás Attilával, meghatározó élmény maradt)és a Pesti színházban is voltunk, a darabra nem emlékszem, csak arra, hogy eltévedtünk a barátnőmmel(lementünk egy alagsori nyilvános wc-be és rossz irányba jöttünk fel, hoppsz és már azt sem tudtuk hol vagyunk, mindez a mobiltelefonok időszaka előtt) Macskák kimaradt. A barátnőmmel még januárban voltam a József és a szélesvásznú álomkabát című darabon(eddig azt sem láttam)és akkor vettem jegyeket a Macskákra is, ha már macskás család lettünk:) Az, hogy 4 darab földszinti jegy(15.sor)mennyibe kerül, felháborító. Covid előtti időkben vettem előre jegyet, manapság nem tervezek ennyire előre, hanem fb csoportokban vagy a maesteszínház oldalán 50% olcsóbban veszek, ha úgy alakul. Most is rezgett a léc, hogy fogják a fiúk bírni. Kende aznap versenyen volt, reggel 5-kor már készülődött, valahogy Vince is ébredt vele együtt. Egyikőjük sem aludt ebéd után, mert vendégeink voltak, Kende pedig nem ért haza. Hiába a ruhatárban kért ülésmagasító, Vince semmit nem látott, emiatt fel-fel ugrott, ez pedig a mögöttünk ülőt-jogosan-zavarta. Kende erőt vett magán, hogy ne aludjon el, többször a vállamra dőlt és pislogott. Fáradtan érkezett és véleménye szerint a sajtos perec volt a színházban a legjobb. Vincének tetszett a darab, a szöveget sokszor nem értette, a feliratot nem tudja még elolvasni és nem volt összhangban az énekel, mindig csúszásban vetítették a szöveget. Nagyon látványos volt szerintem és fellépett egyik kedvenc énekesnőnk Malek Andrea is, a férfiak közül pedig Serbán Attila hangját szeretjük. A darab kétfelvonásos, a második mozgalmasabb, robbant "bomba", csúszdáztak a macskák, ugráltak, táncoltak.Egyszer érdemes megnézni, a fiúkat annyira nem nyűgőzte le, mint engem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése