Összes oldalmegjelenítés

2022. március 27., vasárnap

Idei első kerti sütögetés

Tavaly vettük és úgy érzem, hogy maximálisan kihasználtuk a sütögetőt. Készült rajta hamburgerhús, sütöttünk kolbászt-szalonnát, leveseket, bográcsgulyást, pörit, grilleztünk húsikat. A mai naptól kezdődően megnyitottuk a kinti főzőcskés részt. Lehoztuk a padlásról a székeket, lemostam az asztallal együtt, a virágokat közösen cipeltük le(a leander átültetésre szorul). Tavaly vettem először begóniákat a muskátlik helyett(az ár miatt döntöttem a váltás mellett)és nagyon szép volt a terasz és a párkány is. A muskátlikat évről-évre teleltetem, hoznak is virágot, de nem olyan mutatósak, mint újkorukban. A hintaágy, hinta, trambulin még hátra van(hagyok munkát jövő hétre is). Kiváncsi vagyok, hogy milyen lesz a kinti étkezés a macskák mellett. Most is rögtön jöttek az étel illatára. Piacon vettünk füstölt és házi finomságokat, mellé jó behagymáztunk és vacsorára áthívtuk Öcsiéket is. Tegnap mosott a családból mindenki hajat, ma elég füstösek lettünk, kezdjük előlről(pedig a fiúk továbbra is nagyon utálják, ahogy a körömvágást is)
xaLIjGH2rzEXr86Pt3lEzpUfliIiLaqqI8fk3PIEI1EmSXRYoM3jjkuK2SOVqThCRAoMUrPKmuHl3BvaktLDX/s4320/DSC03576.JPG" style="display: block; padding: 1em 0; text-align: center; ">

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése