Összes oldalmegjelenítés

2022. március 28., hétfő

Talált ruhadarabok

Csak be kellett mennem fogadóórára Kende iskolájába és hazahoztam az egy hete ottfelejtett tavaszi kabátot(esőt írnak a hét második felére), a mellényt, egy köpenyt(náluk kötelező, be is volt írva a magatartásfüzetbe a köpenyhiány...csak a fogasra kellett volna néznie) A talált ruhadarabok ládájába(az egész iskola tanulóinak ide dobják) a szülői váróban találtam 2 sálat, 3 sapkát, 2 tornapólot, egy rövid polót és egy kapucnis pulóvert, ami Kendéé. Mindezt egy nagy aldis bavásrlótáskába hoztam be. Még most is megy a mosógép.

1 megjegyzés:

  1. Én egyszer fél évvel később csodálkoztam rá egy ismerős tavaszi dzsekire a fogason Zalánék terme közelében. Közben volt egy nyári szünet is. Úgy örültem, hogy meglett. :) :) :)

    VálaszTörlés