Összes oldalmegjelenítés

2022. március 4., péntek

Wang mester étterme

Nóritól névnapomra kaptam egy vacsora meghívást Wang mester éttermében. Annyira finomat ettem, hogy a fiúknak is megakartam mutatni a helyet. Kínai kifőzdés tésztát imádják, ha egyy adagot veszek, akkor megy a veszekedés, hogy ki kap többet. Az étterem nem kifőzdés színvonalú, ázsiai konyhát visznek, magas fokon. Aztán jött a szülinapom, amikor megengedjük magunknak, hogy házon kivül ebédeljünk vagyy vacsorázunk. Január, február a betegségek hónapja, így csak a múlt héten került sor egy vacsira. Előre nem mertem asztalt foglalni, mert egyszer már lemondtam, szerencsére akadt egy üres négyfős asztal. Ettünk kacsát(nem lilakáposztával), hanem szósszal és palacsintatésztához hasonló körettel, hagymával. Vince marhahúslevessel indított és mennyei finomsággal zárt. Kende pedig bébihalat evett házi zöldséges tésztával, előételnek két királyrákot. Gránátalmás, mangós limonádékat ittünk. Pont annyira volt édes, amennyire kell. Jót tett, hogy kb. 10 perces sétára parkoltunk a helytől, mert a telehas után jólesett a séta. A fiúkat nem lehetett 'szép'ruhára rábeszélni,Vince ragaszkodott a kötött mellényéhez(aminek Balázs volt a második tulajdonosa, Vince a harmadik:), Kende kapusnis sportos pulcsihoz. Aki szereti az ázsiai ízeket és tartalmasat, különlegeset szeretne fogyasztani, annak ajánlom a helyet!

1 megjegyzés:

  1. Micsoda lakoma! :) Imádom én is a kínait, a kacsát pedig különösen. :)

    VálaszTörlés