Összes oldalmegjelenítés

2022. március 6., vasárnap

Négyen

Pénteken Vince elmondása szerint négyen voltak az egész iskolában,mert engedetlenkedtek a tanárok.Kora reggel(7.00-kor)fájó szívvel hagytam őt ott, sajnos az elmúlt hetekben többet voltam táppénzen, vettem ki anyanapot, Zoli pedig Dániában. Az SZMK-s anyuka felajánlotta, hogy vigyáz Vincire, Vince a telefonbeszélgetésünket hallva örömujjongásban tört ki. Az anyukáról a nevén, a gyereke nevén kivül nem tudok semmit, ja még azt, hogy hol laknak. Így nem éltem a lehetőséggel, 14.00-re mentem érte, már nagyon várt. Az egyik tanártól kaptak használt Mekis játékokat, Vince büszkén mondja, hogy ő a család minden tagjának hozott haza valamit(Kendének mini sakkot), mindenkire gondolt. Ezeket a játékokat(is) cipősdobozba csomagolva tovább szoktam adni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése