Összes oldalmegjelenítés

2020. október 20., kedd

Búcsú egy autós ágytól

 Emlékszem sokat olvastam azután, hogy egy babának milyen matrac való az ágyába(Dédi a mai napig a pincében őrzi az én kiságyamban használt szivacsot:)hány boltot, börzét jártunk végig a kiságy után. Az élet pedig úgy hozta, hogy Kende mellettem aludt el és utána került be az ágyába(kaptam bőven kritikát,hogy elkényeztettem a gyermekem), Vince pedig többet aludt a ringó, orosz, nagykerekű babakocsijában kint a teraszon/udvaron, mint a saját elefántos, kókuszmatracos ágyába. 2 évesek lettek, amikor megkapták az autós ágyat, aminek az oldala "leesésgátlós" , alacsony. Mióta pedig külön szobájuk van ketten nyomorognak egy autós fekhelyen, időnként hasba /oldalba rúgják egymást, ennek köszönhetően előfordult, hogy 4.20 után már nem aludt vissza egyikőjük. Eldöntöttem, ha ennyire ragaszkodnak egymáshoz, hát legyen egy franciaágyuk, ahol kényelmesen elférnek. Kb. 15 percre tőlünk az ország legnagyobb bútoráruházai elérhetőek. Konkrét elképzelésem között szerepelt, hogy fenyőbútorok mellé csak fenyő vagy világos faágy jöhet, jó minőségű matraccal, ágyneműtartós, fejtámlás és beleférjen az erre szánt anyagi keretre. Online és élőben is megnéztünk jó párat, az igazi teljesen lefedi azt, amiről álmodtam. Az ágyneműtartójára még várni kell kb. 1 hónapot, vasárnap óta ebben hajtják álomra a fejüket a fiúk és előfordult, hogy 7-ig hangjukat se hallottam!

1 megjegyzés:

  1. Az enyémek is szeretnek együtt aludni, de csak vakáció idején engedélyezett (RÉka ágya 2 személyessé alakítható), mert éjfélig pusmognak. :)

    VálaszTörlés