Összes oldalmegjelenítés

2020. október 8., csütörtök

Menza

 Mindketten háromszori étkezésre vannak befizetve a suliba. Ezen kívül mindketten visznek magukkal egy kis hűtőtáskát, amibe kerül szendvics, péksüti, gyümölcs, ivójoghurt, keksz stb., természetesen minden elfogy.Eddig soha sehol nem kaptunk semmilyen kedvezményt Vincére, most írtak a suliból, hogy 50%kedvezményt adnak az étkezés árából, ha elküldöm a szakvéleményt. Novembertől féláron eszik bent az iskolában, ebéd után hazajön, az uzsonnát nem kapja meg, csak a háromszori vagy egyszeri étkezési opciót lehet fizetni.

Az oviban a bejáratra vagy a faliújságra mindig kitették a heti menüt, amit érkezés után mindig elolvastam. A suliban a honlapon  lehetne keresgélni a menüt, eddig soha nem tettem meg. Kérdezem Vincét mi volt az ebéd?Tejbegríz, amire ráöntötték a levest, ezért nem ettem meg. Ááá, ilyen biztos nem volt, mondom én, aki ott sem volt:)Másodjára: tejbegríz, amire füveket tettek! Hú. Szerintem rizottó vagy rizi-bizi lehetett. Most utánanézek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése