Összes oldalmegjelenítés

2020. október 1., csütörtök

Talált tárgyak és elveszített holmik

 Elveszített tárgyakban jók vagyunk családilag. Hagytam már el ruhabolt próbafülkéjében arany karkötőt, de nyaralás után felejtettünk kint az utcán bőröndöt(igen bementünk a házba és nem tűnt fel, hogy a Samsonite koffer kint maradt), ez csak két eset, sajnos hosszú a lista. A gyerekeink pedig génjükben hordozzák ezt a szétszórtságot. Vince ma hazajött két ceruzával, ami nem az övé, jel, név nélküli. Azt mondta, hogy elültették és a padban találta, de nem azé, aki előtte ott ült. Egy tornanadrágot begyömöszölve a táskába találtam a héten, név és osztály nélküli, nem a miénk az fb. osztálycsoportban sincs gazdája. Rejtély. Ellenben a sapkáját elveszítette, hazajött idegen törölközővel, de már a maszkja is járt másnál( bízom benne, csak az osztálytárs véletlenül eltette és nem próbálta fel,pót maszkkal küldöm el.)Kende az ének könyvét veszítette el, nincs a talált tárgyak osztályán, mert a Covid miatt most ilyen nincs. Elnyelte a föld. Hoztam neki egyet a suliból, de nem OFI-s, hanem Mozaikos. Szerintem a dalok ugyanazok benne. Erre most nem szeretnék költeni. Egy Ars Una kulacsa is eltűnt, a márka kulacsa vált be legjobban, könnyű kezelni és nem folyik ki belőle a tea. Kötelező iskolaköpeny viselete, ebből csak 2 van meg, pedig tavaly 5-el indítottuk az évet, praktikumból és költséghatékonyságból mindig nagyobb számút veszek neki .

2 megjegyzés:

  1. Hehe, mi egyszer Szlovéniában hagytunk az apartman előtt egy hutoladat. Tibi azt hitte, én raktam be, én hogy ő. Egy órás távolságban voltunk, de visszamentunk érte. A hutolada hibája, nő meg egy balesete az autópályán, hogy Ljubjanat nem láttuk. Úgy látom, kellő türelemmel viseled a veszteségeket. 😆

    VálaszTörlés