Összes oldalmegjelenítés

2020. október 17., szombat

Mandarinfa és a termése

 Az egyik ismerősünknél láttam először citrusfákat, nem messze laknak tőlünk és mindegyiken lógott a gyönyörű, vegyszermentes gyümölcs, akkor kaptam kedvet hozzá. Kis helyigényű, napon van. Rendeltem online vidéki kertészetből, kb. 5 éve, nincs rajta termés, enyhén terebélyesedik és nagyon szúr. Idén azt mondtam, hogy szedjük ki és ültessünk a helyére hortenziát(mutatós és megmarad). A legnagyobb hazai kertészetben akciósan láttam meg és hazajött velem, ennek is kb. 4 éve. Citromfának árulták, gyümölcs nélkül. Minden évben van rajta néhány mandarin, igen, mandarin. Nem sárgul be, zöld marad a héja, a belseje édes, magmentes. Ecetes vízzel szoktam lemosni a tetvek ellen, ennyi. Süteményben isteni!Télen a padláson pihennek, időszerű lenne már felköltöztetni őket, de nálunk pontosan 6 napja esik, szinte megállás nélkül.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése