Összes oldalmegjelenítés

2020. május 7., csütörtök

Origami állatok


Ez egy pitbull alkotója szerint
Májusban életvitel tantárgyból(technika)projekt feladat 3 origami állat készítése. Origami papírunk nincs itthon, színes/fehér papírból kiviteleztük.
A tanítónéni visszaírt, hogy május 28. a határidő. De ha Kendének most volt hozzá kedve?
Ez a tanítónéni Kendének múlt hónapban 3-ast adott énekből!! Mindent időre teljesítettünk, visszaküldtünk, egyszer visszadobta, hogy nem cseresznyemagokat rajzolunk hangjegyek helyett...majd javítottam, amennyire tudtam. Ez példa arra, hogyan vegyük el a gyerek kedvét a tanulástól.
Ráadásként csákó is készült




3 megjegyzés:

  1. Hú ez elég gáz...
    Nálunk is előfordulnak irreális elvárások, de a rajzon-technikán- éneken nem vagyok hajlandó stresszelni. Vicces, de pont ezek, amiket nem tudnak egyedül megcsinálni, nekem meg nincs mindig erre erőm, se ingerenciám. Én meg is írtam a tanároknak még a kezdet kezdetén, hogy igyekszünk haladni a feladatokkal, de nem ígérek semmit, mert 3 gyerekkel nem vagyok képes itthon kézműveskedni. Ha emiatt kapnak majd rosszabb jegyet, hát legyen boldog ettől a tanár, én azt mondom...

    VálaszTörlés
  2. A tanítónénit minősíti szerintem. Az egyik képen látszódik, hogy mennyire élvezte, erre egy negatív visszajelzést kap.

    VálaszTörlés
  3. Igen, mindenképp. Ebben a helyzetben bármire is negatív véleményt mondani szerintem mérhetetlenül alantas.

    VálaszTörlés