Összes oldalmegjelenítés

2020. május 20., szerda

3 pasit etettek karantén idején 6. rész

A múlt héten az egytálételeké volt a főszerep. Ha úgy érzem, hogy kezd egyhangúvá válni a felhozatal vagy tanácstalan vagyok, akkor szoktam elővenni a receptes újságjaim. Egy időben megvettem a Nők Lapja Konyhát és dossziéba fűztem őket évszakok szerint. Vannak, amik ismétlődnek és lettek belőle kedvenc szakácsnőim is:)Vrábel Kriszta felettem járt az egyetemen és nem messze laknak tőlünk, ő 160grammos diétához szuper recepteket ír és főz, a másik ilyen kedvenc Havas Dóra. Gyors, könnyű, olcsó , finom recepteket adnak közre.

Hétfő: Spenótos rizottó parmezánnal(mindenkinek ízlett,  pici pálinkában főztem fel a rizst(a víz mellé került) és nem fehérborban. Levesünk hagymaleves.
Kedd: Hagymaleves+Cukkini tócsni
Szerda: Krumplifőzelék(saját majoranna került bele)+sült kolbász
Csütörtök:Zöldségleves+tonhalas, borsós tészta(ez is új recept, basemal mártásban van a tonhal+zöldborsó)
Péntek:Zöldségleves+cseresznyés habos pite(már érik az idei cseresznye és a kis fagyasztóban kb. 15 zacskónyi még felhasználásra vár)
Szombat: Szécsényben ettünk a Gesztenyésben
Vasárnap:Bableves+Bolognai(kevés olyan embert ismerek, aki utálja a bolognait, Zoli semmilyen darált húsos ételt nem szeret), neki grilleztem csirkemellet sült krumplival.

Újdonság továbbá: a zabpelyhes sajtos ropogtatnivaló. Kemény lett, a fűszerek dominálnak benne. Nekem ízlett, egy tepsivel sütöttem  még mindig van belőle:)
Kende nagy kedvence a nutellás tekercs, amit leveles tésztából állítok elő, kb. 10 perc alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése