Összes oldalmegjelenítés

2020. május 15., péntek

Vaskapu

A közösségi hálón nem vagyok fent(megítélésem szerint több az árnyoldala, mint a pozitív hozadéka)és az egyik ovistárs anyukája talált az fb-n féláron, másodosztályú, új , márkás cipőket és rendelt Vincinek is(33, 34 lába van jelenleg). Áttekertünk hozzájuk, kb. 20 perc tőlünk és nagyon kell még Vincire figyelni, mert sokszor előfordul, hogy teker és befelé bámul a kerítésen egy ugató kutyát. Összeengedtük a gyerekeket(ott 3 fiú+mi 2)egy negyedórára és az örömködésen túl rögtön meglett a baj. Kende lábára ráesett a kis focikapu, ami vasból van. A térde alatt ütötte be, ő egy hős, magas fájdalomküszöbbel, nem sírt, amikor megmutatta nem tűnt vészesnek, csak egy kis horzsolásnak. Hazatekertünk és befele már alig tudott ráállni a lábára, lila színű lett és kidudorodik egy tenyérnyi nagyságon. Csúnya, fájdalmas.
Ma délelőtt még az udvarra sem ment ki(online óra, vers felelés miatt), de bice-bóca nem is akart kimenni. Délutánra felvetődött bennem, hogy esetleg eltörött(nincs róla tapasztalatom), hívtam a dokinénit, küldtem neki a képeket. Elmenetem gyógyszertárba, árnika krémet vettem, itthon van fekete nadálytő azzal kenegetem sűrűn. Estére mintha jobb lenne, már kimerészkedett, ebből arra gondolok, hogy nem olyan nagy a baj.

3 megjegyzés:

  1. Úgy látszik nagyon hasonlítunk, nálunk Tomának a bokája ficamodott ki... Remélem azóta még jobban van Kendus, gyors gyógyulást kívánok neki!

    VálaszTörlés
  2. Akkor csatlakozom a balesetesek sorához... tegnap ráesett a gyűrűsujjam felső percére egy karton cukor, mikor pakoltam be a kocsiba. Talán nem tört el, de fáj és nagyon zavar, hogy nem tudom rendesen használni a kezem.

    VálaszTörlés
  3. Kende már jobban van, árnika és a fekete nadálytő csodákra képes. Jobbulást kívánok nektek!

    VálaszTörlés