Összes oldalmegjelenítés

2020. május 9., szombat

Technikai bakizásaink

Kendének hittan óra elején elment az internet. 2 laptopunk van, ilyenkor én mellőzöm a gépet. Tanácstalanul álltam felette, hogyan lehet, mert wifi van és a telefonon is működik a net. Este felhívtam az unokatestvérem, aki informatikus és rájöttünk, hogy a gépen véletlenül lehúzta a kezével a netet Kendus.

Online órát tartok, mondják a gyerekek, hogy zúgó hangot hallanak, ha lehet a háttérben kapcsolják ki a porszívót. Nem ment a porszívó, akkor kérdezték valaki szárítja a haját?Nem, senki nincs itthon válaszoltam. Estére megint okosabb lettem, kiderült, hogy a 15 éves gépem ventilátorra soha nem volt még takarítva, onnan jön a hang.

Kende angol  zoom órája küldi a linket a tanárnő. Nem tudtunk csatlakozni, kértünk kódot, jelszót. Hívtuk az osztálytársát, akinek a linkre kattintva sikerült csatlakozni. Kb. 10 perc múlva írt a tanárnő, hogy nála valami nem stimmel, elmaradt az óra. Kende nagyon várja az online órákat. Hittanból, angolból és gyógytesiből van(az utóbbi hetente kétszer, hálásak is vagyunk érte). Nagyon örülnék a mateknak is, mert rengeteg leckét kap. Átlagosan napi 5-6 A4 oldalra nyomtatom ki a tanulnivalókat(vannak olyan extrém esetek, mint például környezet 4db A4 oldal vagy matek 3db A4 es oldalra fér ki)Harmadikos gyerekről beszélünk. Akinek visszaírják, hogy az iskolában olyan szépen írtál....csak azt nem kérdezik meg, hogy mennyire van a gyereknek ebből az egészből elege. Napi 5-6 órát ül a könyvek, füzetek felett.

Ebéd után mindig van csendes pihenő. Mindenki jól jár vele, az esetek többségében Kende is alszik(eljutott oda, hogy kiborul hét elején és ez tart péntekig, teljesen érthető okok miatt), hiába próbáltam keltegetni 13.50-kor , hogy kezdődik a torna, ő mélyen aludt tovább. A délutáni szieszta nem jelenti azt, hogy este nehezebben alszanak el.

6 megjegyzés:

  1. Szerintem ez nagyon durva, ha ennyi a napi anyag! Nem jeleztétek még a tanár felé, hogy ez nagyon sok? vagy az osztálytársaknak és azok szüleinek ez nem okoz gondot?
    Nálunk sem megy minden zökkenőmentesen, nem kapnak automatikus segítséget a gyerekek az iskola részéről, főleg Máténál gond ez, de eddig még ahányszor jeleztük, hogy vmi nem megy, vagy sok, mindig találtunk rá megoldást. Egy próbát megér.

    VálaszTörlés
  2. Sokkkkkk, már jeleztük az ofő bácsi felé(aki 32 éve tanít), hogy rengeteg feladatot ad. Hát nem jelzett vissza.

    VálaszTörlés
  3. Ez szerintem is nagyon sok lecke, nálunk sem az elsős, sem az ötödikes (gimis) gyerek nem kap ennyit.

    VálaszTörlés
  4. Én is csatlakozom az előttem szólókhoz :) , ez bődült sok... Nem csodálom, hogy kifárad Kende és persze teljesen kedvét veszti...

    VálaszTörlés
  5. Na végre nem nálunk van a legtöbb lecke. 🤣🤣

    VálaszTörlés
  6. Megkezdtük a visszaszámlálást.

    VálaszTörlés