Összes oldalmegjelenítés

2018. június 4., hétfő

Reggeli beszélgetés

Úton az iskolába, 7.30-ra kell hétfőnként beérni, azért, hogy én is időben legyek, 7.15-kor már megérkezünk a suliba. Kb. 15-20perc alatt a reggeli beszélgetésünkből:

-Van egy osztálytársa(fiú), akinek a bátyja szintén az iskolába jár(8. osztályos).
-Szerintem nem szeretik egymást(mondja Kende)
-Miért?Ez honnan gondolod?
-Soha nem ölelik meg egymást.

-Petőfi rádióra kapcsolok.
-Petőfi költő vagy író volt?(Kende)
-Annyi mindent elneveztek róla, de Weöres Sándor rádió miért nincs?

-Lenyomtam szkanderba egy harmadikost.
-Azt mondta Albi, hogy jó kapus vagyok és erős szkanderba.

-Nem olvastam végig a könyvtári könyvet, 160. oldalon tartok, holnap vissza kell vinni.
-Most mi lesz?

-Környezetből írtunk dolgozatot.
-XV és XC egyest kaptak.
-Miért?
-Mert kinyitották a könyvet, dolgozatírás alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése