Összes oldalmegjelenítés

2018. június 12., kedd

Első osztálykirándulás

Újabb mérföldkő. Osztálykirándulás Tápiószentmártonra a Kincsem Lovasparkba. Reggel indultak, este 18-ra kellett értük menni. Ő választotta az útra az olvasnivalót és a logikai játékot(szíve szerint vitt volna focis kártyát is, de tiltólistán van), előző este csokis muffinokat sütöttem, reggel pattogtattam kukoricát. Utálja a szalámit(nem értem)és a felvágottakat is, így maradt a vajas-sajtos-uborkás szendvics, kettő készült, mind elfogyott. Rengeteg málnánk van(folyton terem), hajnalban leszedem a frisseket, múlt héten kiömlött a dobozából, azóta nem hajlandó házon kívülre vinni(csak kicsit úszott a málnalében a táska).
A buszon a barátja mellett ült. A másik barátja anyukája megkért, hogy az ő fiát is hozzam el a suliból, már a hétvégét tervezték a hátsó ülésen.
Mondta, hogy pontosan hány versenye volt Kincsemnek, de elfelejtettem. Nem lovagoltak, de lovaskocsikáztak. Megnézték, hogyan dagonyázik a malac. Játszótereztek. Az újsággyűjtés árából fagyiztak, imádkoztam, hogy szép idejük legyen, viharmentes. Egy baseball sapka és egy esernyő nem került haza, bízom benne, hogy holnapra előkerül. A holnapi kirándulás Veresegyházán lesz, a Maciparkba.
Energiából nincs hiány, ahogy megérkeztek, mentek az udvarra kidobozni. Csurom víz volt a pólója és rétegesen állt a kosz a nyakán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése