Összes oldalmegjelenítés

2017. július 11., kedd

Aquaworld

Kedves ismerősünk járt az újonnan felújított Palatinus strandon, ódákat zengett róla, színvonalas gyerekmedencékről, tisztaságról, tömegmentességről számolt be(és a belépő árakról:)
Vártuk az asztalosokat vasárnapra, akik itt voltak szombaton(minden megbeszélés vasárnapról szólt). Délben grilleztünk, Vinci szívesen segít az előkészületekben, főleg a tűzgyújtásba. A zöldségek és a csirkemell mellé új köretet készítettem(csak nekem jött be, Jamie éttermében kóstoltuk, ő adta az ihletet)puliszka golyó zsemlemorzsába forgatva, sütőbe sütve, parmezánnal megszórva.
Hosszú pihenés után. gyorsan bepakoltunk és elindultunk a Palatinusra, út közben beborult, lógott az eső lába, csepegett. Na, ha jön a vihar, akkor nem ehetünk strandra, de ha már elindultunk menjünk pancsolni, így kerültünk az Akvawödbe(ahogy Vinci mondaná)3 órás jegyet vettünk, maximálisan kihasználtuk az időt és elégnek bizonyult. Délután kevesebben voltak, amikor odaértünk még várni kellett a jegypénztárnál, mert teltház volt a fürdőben.
Kende karúszóval, Vinci úszógumival fürdött. Vinci úszógumija egy rák fejet formál, elég szerencsétlen a kivitelezése, mert a rák feje a gyerek fejével van szemben, nem teljesen zárt úszógumi. Kendét úgy kellett kihúzni a vízből, Vinci  idő után az 'álmos vagyok' lemezt nyomatta, el is mutogatta(előtte 2,5 órát aludt), csúszdázni a legkisebb babacsúszdán sem mert. Felváltva csúszkáltunk vele, aztán felbátorodtunk és az apja elindította én meg vártam rá lent a vízbe. A családi csúszdán is eljátszottuk ezt, talán a hullám jött be neki és az táncolás. Előfordult, hogy nekimentek a medencébe, akkor hangosan rákiabált a másikra, rámordult a külföldire.Az animátort messziről figyelte és próbálta utánozni, nagyon cuki volt. Kendével együtt és ő külön is csúszkált. Itt az ideje az úszótanfolyamnak! A legjobb bikinimben voltam, aminek a hátsója a sok csúszkálástól kikopott. Még hátra van a nyaralás, remélem addig kibírja. Mindenesetre Vincinek vettem új karúszót és egy úszógumit is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése