Összes oldalmegjelenítés

2017. július 3., hétfő

Felvételt nyert

Sokat vártunk a Zeneiskola felvételi eredményére. Egyszer felhívtam őket és mondták, hogy júliusban ki lesz rakva az eredmény az iskolába, honlapra.
Péntek este ránéztem és láttam, hogy felvették!A jelentkezési lap leadása péntek délután lett volna....mégsem voltam elég szemfüles. Ma reggel ovi után bementem, szerdától lesz ügyelet, otthagytam a papírokat a recepción.
Azt hittem, hogy mindenkit felvesznek, aki jelentkezik. De nem, vannak várólistán, talán egy-kettő elutasítva(ha jól emlékszem ők énekre jelentkeztek)
Heti két délutánt jelent majd szeptembertől.
Közben Zoli a zenei vonalat nem támogatja, szerinte az angol sokkal fontosabb. Persze az is fontos.
Hétfőn volt az angolos évértékelés, beszámolókat megmutatták. Kendének lett a legjobb az egész csoportban, nagyon ügyes, van érzéke hozzá, szereti!Mindennap mond új szót:)

2 megjegyzés:

  1. Nahát, ez nekem kimaradt! Gratulálok! :-)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok Kendusnak a zeneiskolához és az angolhoz is, nagyon ügyes :) !

    VálaszTörlés