Összes oldalmegjelenítés

2017. június 2., péntek

"Úgy élvezem én a strandot!"

Pedagógusnap alkalmából a kerületi strandra kaptunk meghívást. Eredetileg négy jegyet kaptam, ebből hárman mentünk el(Zoli dolgozott). Elszaladtam a fiúkért az oviba, be a "szaunába"(autóba, aminek rossz a klímája, cserébe napfénytetős és elkelt már, de az új tulajdonosa még nem vitte el)irány a strand!Előző nap volt a ballagás, későn feküdtünk le, hajnalban keltem dolgozni, eszembe nem jutott, hogy betegyek két törölközőt és fürdőruhát....a pénzről ne is beszéljek. 500 ft volt nálam apróba. Ez csak akkor tudatosult bennem, amikor a gyerekek kiszúrták maguknak az ugrálóvárat. Megnyugtattak, hogy minden ingyenes:)
Ettünk babgulyást,szilvalekváros buktát. Abban elfáradtam, ahogy néztem őket, ahogyan húzzák fel magukat a csúszda tetejére. Innen irány a medencék. Alsógatyában történt az idei első strandolás(a medence szélén a kis selyemblúzomban és a fodros szoknyámban felügyeltem őket, nem a helyszínhez illő öltözetben)
Vinci nagyon élvezte és mondta, hogy melyik a mély víz!Nem jöttem még rá, hogy mitől függ nála, hogy bemegy-e a medencébe vagy oldalról figyel(Egerben, legutóbb nem rajongott érte). A medence közepén van egy béka, abból lehet a vízbe landolni.
Meghívott sztárvendég Mészáros Árpád Zsolt volt, nekem túl sok a fickó, de Vinci lelkesen tapsolt, riszálta a fenekét.
Itt a nyááááárrrrr!

4 megjegyzés:

  1. De jóóóó lehetett :) ... Már nekem is megfordult a fejemben a strandolás, de azt hiszem tekintettel a nálunk dúló betegségre, halasztódik a dolog :) , de ettől még szerencsére teljes erővel nyááár van :)!

    VálaszTörlés
  2. Selyemblúzban, fodros szoknyában a legjobb a strandolás. :-)))

    VálaszTörlés
  3. Arról nem írtam, hogy törölköző helyett a felsőrészükbe töröltem őket:)pedig ez egyáltalán nem rám jellemző, kiléptem a komfortzónámból:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lazul az ember lánya, főleg, ha vészhelyzet van. :-)

      Törlés