Összes oldalmegjelenítés

2017. június 1., csütörtök

Ovis ballagás

Vinci a dadus nénivel ballag
Tánc:)
Felirat hozzáadása
:)
Óvónénivel





Zoli reggel megkérdezte, hogy izgulok-e. Szerinte nagyon látni. Óriási mérföldkő ez a mi életünkben, az első nagyobb lépés az önállóság, a leszakadás felé. Most hoztuk haza a kórházból, melltől-köldökig ért. Reggel már alig találok neki nadrágot, mert mindent kinőtt. Érdeklődő, jószívű, okos, intelligens kisfiú. A végén eleredtek a könnyeim. A nap során, ha csak rá gondoltam elérzékenyültem.
16.30-kor kezdődött a ballagás és 17.45 körül lett vége!Színvonalas, jól felépített, gyönyörű ballagása volt, örök hálám az óvónéniknek! Tegnap kapta meg az egyik óvónéni a 40. évre a pedagógus érmet!Nem semmi, mennyi türelme, kitartása van a mai napig! Jutka néninek hívják, Vinci becézi: Juju vagy Jujuka:)Kende azt mondta, hogy aranyérmet kapott!És igen!
Egyik anyuka megkérdezte, hogy mennyit jönnek a fiúk nyáron oviba, mert a kislánya sír(már most)Kende után. Kendust és Vincit is nagyon szeretik, gyerekek és felnőttek egyaránt.
Az udvaron körjátékoztunk: szülők-gyerek együtt, Vinci mindenben részt akart venni és ezt olyan jó látni, mindig jelentkezett, szeret a középpontban lenni.
 Kende az első fogócskás játékban az óvónénit választotta. Bent verseltek(angolul is), a kicsik és a nagyok is búcsúztak, olyan szép ajándékokat kapott!Szívembe először az ovis emlékkönyv került, amit ő írt, rajzolt. Kapott könyvjelzőt is:
"You are a very SPECIAL person, and I want you know how I LOVED to be your teacher, how fast the weeks did go!Please come back to visit me as trough the grades you grow. Try hard to learn all that you can there is so much to know! The one thing I tried to teach you to last your whole life through, is to know that you are SPECIAL just because you ar you!"

Műsor végén:

Tarisznyával és ballagó kitűzővel, háttérben Lili




2 megjegyzés:

  1. Én megértem a pityergésedet, ez olyan nagy-nagy esemény az életünkben. :-)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagy mérföldkő ez, az egész család életében, de legfőképp persze Kendének :) , aki jövőre már iskolás lesz! Még nekem is fura, hogy nálatok már a suli lesz jövőre napirenden! És átérzem a pityergésed, Mátéval én rendesen bőgicséltem a ballagás napján (kisebb sorscsapásként fogtam fel a sulit, ami nagy meglepetésemre kifejezetten jó helynek bizonyult, sőt még az ovit is lepipálta Máté életében :) ), szóval átérzem nagyon is!

    VálaszTörlés