Összes oldalmegjelenítés

2017. június 4., vasárnap

Ruha nélkül

Ez a mai időjárás kedvence Vincinek, imád pucérkodni!
Ma engedtem neki, ha kitavaszodik, ő leveszi a ruháját, mert melege van(mondja is). Ádámkosztümben az igazi:)
Délután mondtam, hogy vegyen fel egy fürdőgatyát, mert kint van a szomszéd kislány.
Strandolásnál kétszer próbálkozott levenni az alsógatyáját, kerek szemekkel nézett rám, hogy én nem látom, hogy vizes lett?!Ő pedig vizesben nem marad, inkább megy meztelenül. Nem vagyok híve a nudizmusnak, kisgyerekeknél sem.
Utálja a zoknit is. Oviban (is)megengedik neki, hogy alvásnál levegye. Mezítláb megy a kavicsokon, betonon, homokos földön(tiszta Kneipp terápia az udvarunk), építjük a kerítést, féltem, hogy valami elvágja a lábát, hajthatatlan, papucsot sem vesz fel szívesen. Koszos lábbal rohan be többször a házba....a talicskájába tettem szappanos vizet, ott mossa le a lábát, törölje meg és szabad az út befelé. Áztatta, majd törölközés nélkül vizes lábbal sprintelt be. Nem is tudom melyik a rosszabb?!:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése