Összes oldalmegjelenítés

2017. június 14., szerda

Ovis családi nap

Ősszel annyira bejött mindenkinek a szigethalmi vadaspark, hogy megszavaztuk nyáron is menjünk vissza. Valahol elvesztettem a fonalat, az üzenőfalra már azt került, hogy Vizes játszótér.
Közelebb van, egy 5 perces sétára van tőle tűzrakó hely, ahol paprikás krumpli készült, fedett padok, focipálya és két használaton kívüli medence(ahol az úszó ebihalak teljesen lekötötték a fiúkat, attól tartom, hogy a meredt bambulásba fejjel beesnek a medencébe)
Reggel a fiúkat bevittem az oviba, ők közösen tömegközlekedve mentek le a Duna parthoz. Kaptak egyensálat, sünis kitűzővel. Cukiság a köbön:)
A szülős csapatban két apuka volt, az egyik bőszen kivette a részét a főzésben. Krumplit pucoltam(amíg nem érkeztek meg a gyerekek), aztán átmentem a vizes játszótérre és ott felügyeltem őket. Hosszan beszélgettem a dadusnénivel(akivel eddig ilyen sokáig még nem)és kiderült, hogy ők abban a házban éltek, ahol most mi. Az előző tulajdonossal mindketten baráti viszonyban vagyunk:)Kicsi a világ. Ha a ház mesélni tudna...
Négy váltás ruhával készültem, jól ismerjük a helyet. Nem szeretem, ha a vizes gatya rajta marad a gyereken, hiába süt, éget a nap, könnyű felfázni. Nem medencében vannak, hanem vizeznek és saraznak(Kende hajából még sárdarabokat mostam ki)
Várat építettek, "hajóztak", sárkányhajókat néztünk, csúszdáztak, hintáztak. Érkezésünk után nem sokkal csatlakozott egy iskolás csoport, a hely kicsi, többen panaszkodtak az árnyék hiányára és átcuccoltunk a bérelt helyünkre.
Vincit hazahoztam aludni, Kendét addig az óvónéni őrző szemeire bíztam, közben váltottuk itthon egymást. Kb. 2,5 órát szunyált Vini, ami nem szokása. Kende nagy kártyapartyban volt a szülőkkel, óvónőkkel, gyerekekkel. Leparkoltam és azt hallottam tőle, sok becsapós kártyám van, vigyázzatok!!(Solo)
Megkóstoltam az ebéd maradványait, nasiztunk, beszélgettünk. Jófej szülők jófej gyerekeivel vannak az oviban a fiaim.
Két csokira barnult, fáradt gyereket hoztam haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése