Összes oldalmegjelenítés

2017. június 10., szombat

Juniális

Mire odaértem az oviba(3-ra kérték), addig a gyerekek szépen, fegyelmezetten ültek kint a székeken, amikor megláttak, onnantól kezdve megbolondultak(hozzáteszem hajnali ügyeletes voltam, ami azt jelenti, hogy 4.30-kor ébredtem, ők pedig szolidáltak velem). Ha fáradtak, akkor nem a csöndes, nyugis arcukat mutatják. Kendét befenyítettem, hogy 3 esélye van, ha eljátssza, akkor kérdezés nélkül indulunk haza, 1 óra múlva már csak fél esélye volt:)
A rendezvény miatt előbb ébresztették őket(már csak Vinci alszik), de ő is annyira álmos volt, hogy lefeküdt a poros földre. Az egyik ordított, hogy álmos, a másik maradni akart. Hm. Végül Damianya, mondta, hogy menjek nyugodtan, vigyázz Kendére, sőt haza is hozzák, ha kell. Mire indulásra készen voltunk, Vinci átlendült a holtponton és már nem akart hazamenni.
A program csúszással indult, várták a polgármestert és néhány "fejest" az új focipálya átadásához. Addig nem lehetett-elvileg-használni az ugrálóvárakat, trambulint. Na mármost a rendezvény a gyerekekről szól, őket(sem)érdekli a polgármester megnyitója, nem lehet leültetni őket, miközben annyi csalogató játék van. Nem mi voltunk az egyedüliek, akik szabályt szegtek. Később kiderült, hogy fizetősek a játékok:)
Az esetek 90%-ban kajával , vízzel érkezem az oviba. Most nem, mert gyúrtunk a büfés palacsintára. Büfé is később nyitott, ezt nem értette meg Vinci, kisebb hisztirohamba tört ki.....Miután benyomott két lekváros palacsintát, 5 pogit(édesre sós:)utána türelmesen(nem rá vall)sorban állt az arcfestős részlegnél és kutyát kért az arcára. Jajj, olyan szépen ejti ki, hogy kutya!Ő volt az első és szerintem az utolsó, aki kutyát kért, menők a Pókemberek, a Batmanak és a társaik. Kétség nem fér hozzá, hogy ő volt a legszebb!
A művelet elején
Kende nagy szívfájdalma, hogy az Apja nem jött el az Apa- Fia focimeccsre, az Anya-Fia labdakergetésben nem vagyok a partnere, Vincit állandóan figyelni kell, az nem lehet, hogy én kint focizok, ő meg az udvaron "elvan".
Rengeteg ajándékot nyertünk a tombolán(mindennek örültünk, leginkább a Minipolis belépőknek, 2 családi jegy közül, az egyiket Damiénak adtuk.)A plüssök, kifestők között nem volt olyan,amit mi ajánlottuk fel. 19.15-kor értünk haza, azt hittem soha nem lesz vége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése