Összes oldalmegjelenítés

2017. március 1., szerda

Cirkuszi szomszédolás

A múltkori Eötvös cirkusz annyira bejött Vincének, hogy ezen felbuzdulva elmentünk(először négyesben)a Fővárosi Nagycirkuszba.
Egy programra regisztrálta, kaptam két tiszteletjegyet, amik a legfelső sorba szóltak, én tériszonyos vagyok(gyerekkoromban nem voltam az, 25 év után alakult valahogy ki. Emlékszem, hogy az Arénában voltunk Repülők koncerten, ott volt az első leizzadós, szédülős rosszullétem, azóta nem ülök magasra, ahonnan folyamatosan lefelé kell nézni. Kerülöm)A kedves ügyintéző mondta, hogy megpróbálja elcserélni az én két jegyemet valakivel, ez nem jött össze és vettünk a porondhoz közel, szélére ülőhelyeket. Vince még nem töltötte be a négyet, ezért neki nem kellett fizetni, ölbe ült. Kisgyerekkel praktikusabb a sor szélén ülni, közel a kijárathoz, ha menni kell....

Annyira más egy vándorcirkuszi előadást nézni, mint a mostani Cirkuszi szomszédolást.
Élő zenekar játszik a fővárosiban, ahogy észrevették a fiúk, hogy ott egy fent zenészek ülnek és a dobos elől néni, onnantól kezdve többször rájuk figyeltek. Nagyon modern volt. Nem szerepelt bohóc, aminek kifejezetten örültem, szerintem nem is kell, rémisztő lehet a gyerekeknek. Vagy utálom, ha állatokat szerepeltetnek, sajnálom őket, szegényeket beidomítják a néző tapsol, kapja az állat a jutalomfalatokat....Ebben az előadásban szerepeltek lovak, kutyák, galambok és a végén elefántok. Gyönyörűek voltak mind egytől-egyig, de ha a ló nem úgy csinálta a feladatot, ahogy azt elvárták tőle, akkor rácsaptak. Ezeket leszámítva tetszett az előadás.

Ámultunk, hogy mikre képes az ember. Az egyik nő saját tengelye körül a magasban többször megfordult, a nyakánál volt rögzítve. Gyönyörű , szépen kidolgozott testük volt a férfiaknak, nőknek.
A cím elárulja, hogy a szomszédos országokból érkeztek a fellépők. Mielőtt bemutatták a produkciójukat egy rövid kisfilmen láttuk az adott ország főbb látványosságait. Engem a szlovák lány vizes mutatványa nyűgözött le leginkább. Ahol a feje volt, oda tette a talpát vizen és levegőben is. Fantasztikus!Felléptek a Rippel testvérek is, profik!Labdás zsonglőrök, akrobaták, hullahopp karikás is fellépett. Kendus nagyon féltette a magasban lévő akrobatákat, olyannyira, hogy elfordította a fajét vagy bebújt a hátunk mögé. Nem hitte el, hogy nem fognak leesni. Izgult értük!

Egy szünetet tartottak,így is kb. 3 órás volt a műsor. Vinci a vége felé feladta, Zoli kétszer vitte el wc-re(vaklárma), aztán jött az éhes/szomjas vagyok, nem ülök le, semmi nem jó....Így is sokat kibírt és élvezte is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése