2017. március 6., hétfő

Eger

Szuperül éreztük magunkat a múlt hétvégén Egerben!Nagyjából 1 éve nem voltunk "ottalvós" wellnessen, kirándulni, pihenni. Gyűjtöttük a pénzt a ház külső szigetelésére, ami eddig nem valósult meg...de majd ezek után!Fő az optimizmus:)
Nem könnyű szállást találni félpanziós ellátással megfizethető áron. Gyakran mentünk "kuponos" pihenésekre, amiket néztem már vagy teltházasak voltak(döbbenet, pedig nem is kiemelt időszak)vagy horror árat kértek. Írtam olyan szálláshelyeknek, ahol már jártunk és tetszett és írtam olyanoknak, akiknél még nem voltunk, de kipróbáltuk volna.
Az egri szálloda adta egyébként a legolcsóbb ajánlatot, most már harmadszor töltöttünk náluk egy hétvégét. Először még a randizásunk idején, másodjára két évvel ezelőtt, amikor Szécsényben töltöttük a felújítás miatt a nyarat, harmadszor idén. Soha nem csalódtunk, mindennel elégedettek voltunk(Park Hotel)

Kalandosan értünk oda. 15.30-ig dolgozom pénteken, aztán elmentem a fiúkért, gyors bepakolás(30 perc alatt a családnak), Kendusnak nem találtuk meg az úszópapucsát. A héten egyet elhagyott az uszodában, a másikat ma találtam meg a masszázsszék alatt(Vince keze van benne). Gyorsan, célirányosan elmentünk a Decathlonba(fiúk kocsiban Zolival megvártak), aztán egyikőjüknek wc-re kellett menni, onnan irány a benzinkút(itt már a másik is mondta, hogy neki is pisilnie kell, igaz 5 perccel azelőtt nem kellett...)Útba esett az Aldi, oda berohantam kajáért, vízért.
Az autópályáról egyszer lejöttünk, mert Vincinek tarthatatlanul kakilnia kellett, onnan vissza a pályára nem találtunk, elkóvályogtunk.
21-ig volt vacsora, 20.45-kor hívtak a szállodából, hogy megyünk vagy sem. Vacsorával vártak, csak minket:)Az első piros pont nekik.

Figyelmes a személyzet, az étteremben külön rajzsarok a gyerekeknek, ha elfogyott a Mickey egeres színező, szóltam és rögtön hoztak. Fél adag gulyáslevest kértünk két felé elosztva a fiúknak, kihoztak két egész adagot és fél adagot számoltak. Egy úszógumink volt, egyet kaptunk a wellness részlegen.
Kendus délután nem aludt, Zoli lement vele xbox játszani, türelmesen elmagyarázták a használati útmutatót(soha nem próbáltuk még ki, de nagyon szórakoztató!

Eger belvárosába nem mentünk kirándulni, mert a fiúk szombaton és vasárnap is hajnalok hajnalán ébredtek. Vinci szombaton már 9.45-kor ismét aludt.
Szenzációsan beindult nála a beszéd, csak úgy sziporkázott!Mondta, hogy Eger, szomjas, vaj, pl. Megkérdezték tőle, hogy hívják. Erre mosolygott, de este nekem mondta, hogy Vive(Vince)A pincér megkérdezte, hogy milyen palacsintát szeretne, erre ő: kakaó:)Az italautomatát már egyedül kezelte.
Gyönyörűen mondja, hogy kávé. Imádja a maci kávét!Vinci sírt, nyafizott a vizben, érződött, hogy elszokott tőle. A gyerekmedence mellett volt egy híd, csak úgy dísznek. Erre mondta, hogy ő a hídhoz megy.

Sokat fürödtünk. Többször előfordult, hogy csak miénk volt az egyik medence, 34 fokos volt a vize. Kendus rendesen szétáztatta a bőrét, minden jacuzzit, élmény-és úszómedencét kipróbált velem!Viz alatt is úszik. Ügyes!

Az első éjszaka beárnyékolta a jókedvünket, hogy mellettünk lévő három szobában hangosan buliztak, nyitott ajtóknál. Nem szoktam szólni, de akkor éjjel a gyerekekre való tekintettel megtettem, részegek voltak, kiabáltak, rúgták az ajtókat. Annyit értem el, hogy becsukták az ajtókat, amikor meglátták, hogy a lábamnál áll egy 3,5 éves.

Finomakat ettünk. Általában a fáradsági holtpont a szombat szokott nálam lenni. Vasárnap este úgy értünk haza, hogy fel voltam töltve energiával, jó lenne, ha sokáig kitartana.