Összes oldalmegjelenítés

2017. március 9., csütörtök

Meglepő és mulatságos

Vinci egyik kedvenc játékai közé tartozik a pénzzel való foglalatoskodás(játékpénz, papírpénz a Kik-ből, nagyon hasonlít az eredetire, külföldi fémpénz Apjától)
Egyszer előfordult, hogy bevitte az oviba, hajthatatlan volt, a bejáratnál megmutattuk az óvónéninek, aztán hazahoztam, ő bent kapott másfélét(ami a célnak ugyanúgy megfelel.
Gyakran már a pénztárnál veszem észre, hogy nincs nálam pénz(ilyen esetekben használom a bankkártyát)A kasszás kérdezi, hogy : "kártya" vagy "készpénz". Az utóbbit választottam és előhúztam egy 10.000-t és hangosan felnevettem.(Néztek kerek szemekkel rám, biztosan bolondnak gondoltak) Azt a 10.000-t Vinci rakta be nekem a pénztárcámba(játékpénz, nagyon hasonlít az eredetire, megtévesztő!)mintha gondolta volna, mert nem volt csak 500 forintom.
Ilyen gondoskodó!Nem teszi ki a lábát a házból úgy, hogy nincs nála viz, kaja és pénz:)
Vinci meglepetése benne maradt a táskámba, ha rá nézek rögtön jókedvem lesz:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése