Összes oldalmegjelenítés

2015. szeptember 16., szerda

Piroska és a Farkas zenés mesejáték

Kendus nehezen szokik be az új oviba, minden reggel megy a hiszti, az időhúzás, este ugyanez. Éjjel bejön hozzánk, közénk bújik, délutánonként kiborul a bili. Nem könnyű neki a már meglévő közösségbe feloldódni,sőt úgy látom, hogy mostanában jobban igényli az "anyaidőt", azt a minőségi időt, amit csak kettesben töltünk el. Olyan gyorsan elrepül egy nap, délután Vinci is velünk van, marad a hétvége, amikor lehet kettesben eltöltött programot szervezni.
Szombat este ránéztem a Kőrösi honlapjára, láttam, hogy vasárnap délelőtt a Pódium színház színészei előadják a Piroska és a Farkast. Ha már így rátaláltam(találtam kupont is hozzá), akkor menjünk. Este, ha fejből mesélés van, akkor mostanában azt kéri, hogy a mesében szerepeljenek malacok és farkasok.

Gyerekbarát időpontban kezdődött az előadás(10.30), soha nem értettem hogyan lehet gyerekeknek szóló műsort időzíteni 11.00-re vagy 14.00-re?!(Még ha nem is alszik a csemete, akkor is ebéd/uzsonna idő)
Csini ruhába vágtuk magunkat, Kendus kapott parfümöt és zselet(ahogy ő mondja a hajzselét),szerencsére érkezési sorrendben lehet a helyet elfoglalni, mi a másodikban ültünk. Egy régi színházteremben adták elő a darabot(az ülések egy szintben, nem úgy,mint a moziban, ezért ha egy nagyobb darab szülő beül a gyerek elé, akkor semmit nem lát)
Még a kezdés előtt Kende feltette a szokásos kérdést:"mit hoztál enni?"
Belakmározta a zabfalatokat, müzliszeletet.

Nagyon jó volt, hogy zenés feldolgozásban adták elő az ismert történetet. Piroska énekét időnként a hangosítás miatt nehezen lehetett érteni, szerepelt nyuszi és harkály is a mesében(én nem ismertem ilyen verziót, humorosak voltak)A farkas színészi játéka tetszett leginkább.
Amikor arra került a sor, hogy a farkas bekapja a nagymamát és Piroskát, akkor Kende befogta a fülét(nem gondoltam, hogy félni fog)
 Nagyon érzékeny, pedig úgy adták elő, hogy a farkas kihúzta a színpadról a nagymamát és Piroskát. Történet többi részén hangosan kacagott
Este elmesélte  a sztorit az itthonmaradottaknak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése