Összes oldalmegjelenítés

2015. szeptember 1., kedd

Első nap az új oviban

Pontosabban, csak délelőtt.
Kb. 8.30-12.30-ig töltött az idejét Kendus az új oviban.
Úgy indultunk, hogy a két kezemen 3 nagyobb táska és egy kisebb a kézben+válltáska, kisebb költözésnél visznek ennyi cuccot az embernek. Ide szükséges az ágynemű huzat takaróval, párnával, lepedővel(a "kempingágy" méreteihez nem sikerült lepedőt vennem, találtam itthon két kisebbet, azt raktam be. Ahogy hallottam mások varrattak.) Benti cipő, váltás ruha, tisztasági csomag, meleg és hűvös időre pizsama, orvosi és anamnézis lapok, alvó állatka, tornazsák. Szerencse, hogy Zoli elvitt minket kocsival, hazabuszoztam, vissza már bringával tekertem érte.
 Ezalatt Vinci élvezte az Apja társaságát, fuvarban voltak, ügyeket intéztek.
9-ig kint várakoztam az előtérben, ahogy Kendus  és az óvónénik kérték. Háromszor-négyszer kijött hozzám, hogy lecsekkoljon, ott vagyok-e még. Szólt az óvónő, hogy szerinte leléphetek, nem lesz probléma(ha mégis, ott a telefonszámom) szófogadóan leléptem. Itt követtem el a hibát: köszönés nélkül:( persze szólt az óvónéni, hogy jelezzem Kendusnak ebéd után jövök.
Kendének minden új, nem ismeri a helyet, az óvónőket, dadust, gyerekeket.
Reggel összefutottunk egy ismerőssel, kiderült ő is egy csoportba fog járni Kendussal. Itt megnyugodtam. A fiam inkább félénk és nem kezdeményez, ha hívják őt, akkor szívesen részt vesz mindenben, barátságos.
Focizott az udvaron a nagyokkal(vegyes csoport), mászókázott.
Az elmondások alapján minden rendben volt vele: beállt egy csoporthoz játszani, majd kilépett tőlük és egyedül homokozott.
Megette az ebédet, használta a wc-t(többször mondtam, hogy hol találja és szóljon felnőttnek, ha mosdóba kell mennie)
Amikor mentem érte két kislány szívfakasztóan sírt,hiányolták az anyukájukat. Hangosan, már-már felhergelték magukat(Kendénél ilyen esetben hányás szokott a hiszti vége lenni), nem volt könnyű dolguk az óvónőknek.
Németül énekeltek nekik, ő mondta, hogy nem értett belőle semmit, azt tudja, hogy egy kutyáról szólt a dal. Itthon előadta halandzsa nyelven a hallottakat.
Holnap ott alvás lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése