Összes oldalmegjelenítés

2015. szeptember 18., péntek

Ezen is túl vagyunk

Vinci túl van egy hányás-hasmenős-lázas víruson.
2 napig lázas volt, megkapta a kúpot és virgonckodott tovább, nem úgy néz ki, mint aki 1-2 órűval ezelőtt 38.5 fokos lázzal ébredt. Vörös a füle és a pofija, akkor már tudom, hogy lázas(nem, nem fekszik le pihenni)
A lázat betudtam a fogzásnak. Piros popsi, ujjai a szájában, híg széklet, sírva ébredés.
Kb. 2 óra alvás után sírt, úgy sírt, mint még soha. Először azt hittem leesett az ágyról(saját ágya oldalt leesésgátlós), ezért is tűnt furcsának a szívbemarkoló sírása. Zoli ért előbb oda. Szegénykém sugárban hányt, megijedt(még soha nem hányt, ezt is kipipálhatjuk)aztán 30 percet üvöltött, toporzékolt, földhöz vágta magát, inni akart. Kapott egy pálinkás pohár felébe vizet, kb. 10 perc után már a mi ágyunkba is sugárba hányt. Zoli éjjel 2-kor indult ki a reptérre, előtte gyorsan elküldtem az ügyeletes gyógyszertárba Dedalon kúpért. Pechemre receptköteles, nem értem a felnőtt végy nélkül kapható.
Egy idő után már azért rúgott, csípett, harapott a kis betegem, mert nem vizet akart, hanem tejet(persze nem kapott)
Az első rókázásnál visszaköszönt a tej és a savanyú uborka. Tudni kell, hogy erős gyomrú Vinci, mint az anyja. Nála ha paradicsomot eszik és rá pl. kakaót iszik nem jelent gondot, nem úgy,mint a tesójánál. A tej és az uborka elfogyasztása nem egyszerre történt, az előbbit vacsihoz itta, az utóbbit ebédre ette. Jó lecke volt, erre legközelebb jobban odafigyelek.
Szinte egész éjjel ébren voltunk, hol hányt, hol fosott. Háromszor zuhanyoztunk, szegénykémnek még a haja töve is trutyis volt.
Reggel lemondtam a logopédust, hívom a dokinénit, továbbképzésen van.
Helyettese nem jön ki házhoz, bemegyünk. Megkapjuk a hányás elleni kúp receptjét, nincs kiszáradva.
Így vágunk neki a hétvégének, Apa nélkül.

5 megjegyzés:

  1. Remélem a nehezén már túl vagytok, ez a hányós-hasmenős baj tikkasztó tud lenni! Vincinek jobbulást kívánok és nagyon veled érzek!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!Azt hiszem a 4,5 év alatt-mióta Kende megszületett, nem mostam ki annyiszor a matracukat, mint ebben a szeptemberi hónapban összesen.

    VálaszTörlés
  3. Mi anno megvettük a felnőtt dedalont és harmadoltuk, miután hajnal kettőkor ordítottam az ügyeletes gyógyszertárban... Remélem, már jobban vagytok!

    VálaszTörlés
  4. Vinci már jól van, tegnap én rókáztam...

    VálaszTörlés