Összes oldalmegjelenítés

2015. szeptember 9., szerda

Ne szólj szám, nem fáj fejem

Túl vagyok az első szülői értekezleten az új oviban. Kb. 2,5 óráig tartott, annyira elgémberedett a lábam az ülésbe, hogy alig tudtam felállni az ovis székről, amit ovis méretekhez terveztek és nem az én hátsómhoz...
Lelkesek az óvónők, a szülők is aktívak: van köztük az óvoda alapítványának kuratóriumi tagja, több SZMK-s szülő(ezt a posztot nem szeretném soha betölteni), pénzügyes(csoport pénzeket kezeli), "beszerzők"(ha a csoportnak szüksége van valamire, ők veszik meg), szimpatikus, hogy nem egy(két)emberre hárulnak a feladatok.
Tobzódunk a programokban, több érinti a szombatot is(sok közülük nemzetiségi program)
Első alkalommal, amikor találkoztam az igazgatónővel jelezte, hogy itt a szülőknek is aktívan részt kell venniük az óvodai életben. Egye fenne, eddig is segítettem, tettem-vettem, ha tudtam/kellett.
Idén az Oktoberfestet az általános iskolában ünnepelik az ovisok. A fesztivál hangulatát az ovisok német tájjelegű ételekkel emelik.
Elmondták a szülőin, hogy az elmúlt években milyen ételeket készítettek. Megkérdezte az óvónő , hogy milyen kaják jöhetnének idén szóba. Én balga, bemondtam, hogy császármorzsa.
Kaptak is a többiek az ötleten. Olcsó, gyors, könnyű étel. Az óvónő mondta, ha már ilyen jó ötletem volt, akkor legyek én a megvalósítója...rábólintottam. Rákérdeztem, hogy hány emberre kell(ene)ezt kiviteleznem?A válasz: kb. 100.
Mi van?!Köpni, nyelni nem tudtam.
Csoportban gondolkodtam,, kb 25 fő.
Ezután kértem a kedves szülőket, hogy segítsenek: ki a munkájával, ki alapanyaggal, hozzávalók csoportpénzből.
Az ovi konyhájában nem lehet megsütni, mert ilyen-olyan engedély kell hozzá, maradt az én konyhám.
Jövőhéten a faliújságra kiteszek egy táblázatot: gyerek neve-hozzájárulás.
Egyedül én képtelen vagyok ezt a mennyiséget megsütni.
Utána persze fülem-farkam behúztam.

4 megjegyzés:

  1. Jaj, tényleg a mennyiség a riasztó... Ehhez képest én nem is jártam olyan rosszul, "csak" pénzbeszedő lettem az ovis csoportban, de én is pont így éreztem, hogy inkább hallgattam volna :) ...

    VálaszTörlés
  2. jajjj... bennem mindig felmerül, hogy jelentkezem, aztán valahogy mások gyorsabbak, hangosabbak (ezek szoktatok lenni? :D), és kimaradok. Nem is tudom, melyik a jobb. Bár én is szívesen vállalnék plusz feladatot, ha van értelme. :-)
    (Mondjuk még most is kísért a nyomdai program, amit megszerveztem Ákos csoportjának egy éve... Üldöztek egy ideig, hogy szervezzek a másik csoportnak is, de mivel ez egy nagy szívesség volt a nyomdától, nem volt pofám újra kérni. Ábelt konkrétan a másik oviban úgy azonosították be pár napja, hogy az ő anyukája szervezte a nyomdai látogatást.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mondjuk javasoltam (lehet, hogy kimerítem a buzgóság fogalmát :) ), és el is fogadták az ötletet, de mivel nem akartak senki elvállalni a pénzbeszedést, finoman engem javasoltak, mivel én voltam az ötletgazda :) ...

      Törlés
  3. Én, jelentkezni?!Annyira nem vagyok buzgó:)
    Kérdést tettek fel az óvónők és arra válaszoltam.

    VálaszTörlés