Összes oldalmegjelenítés

2014. július 24., csütörtök

Lili és Mama szülnapja

Lili 4 éves lett!
Amikor készülődött világra jönni, Zsaklint én vittem be pocakosan(Kendével)a kórházba.
Délelőtt mentünk be és délután 16 körül született Lili, akkor lélekben felkészültem a hosszú szülésre(szerencsére a fiúk gyorsan kibújtak)
Soha nem fogom elfelejteni az izgalmakat.
Tavaly, Lili harmadik szülinapi buliján még Vinci pocakban volt(nem tartotta a papírformát), de egyértelmű fájásokkal jelezte, hogy hamarosan ő is megszületik.
Ezért, a tavalyi bulit sem fogom soha elfelejteni.

Idén a lurkók összekakaskodtak. Egy főnök és egy főnökasszony nehezen fér meg egymás mellett.
Kendusról tudni kell, hogy ha valamit akart, azt ő megszerzi, így-vagy úgy. Nem hagyj magát.
Már nem is tudom mi volt a vita tárgya(nem is volt fontos).
Aztán Lettiben partnerre lelt Kende és jól eljátszottak egymással(tavaly is így volt)
Lettike ül mellette
Volt finom torta, macskakergetés,trambulinozás.
Kendus segített Lilinek a gyertyák elfújásában, a gyerekek megették és megcsodálták Lili hercegnős tortáját
Kendének annyira bejött a hercegnős teríték, hogy haza is hozott egy poharat és egy tányért:)
Egy igazi csajos bringát is kapott Lili, amit Kende kipróbált, de végül a megszokott rollernél maradt.
Kende kertészkedett, életében először kipróbálta a tollast. Vinci megtalálta Lili játékpénztárgépét, az aprókat rakosgatta, könyvet nézegetett, mindenfélét összeevett(valaki mindig rakott kaját a szájába, én meg már csak azt láttam, hogy megint rág a gyerek)

Felköszöntöttük Judit Mamát, aki 50 éves lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése