Összes oldalmegjelenítés

2014. július 8., kedd

Csitt-csatt-dirr-durr

Összetörtem a Golfunkat.
Nem lett nagy baja, de javításra szorul(lakatos munka, motorháztető, lámpák sérültek)
Személy sérülés nem történt.
Hogy csináltam?
Álló, üres autóba belehajtottam.
Hol?
A mellettünk lévő utcában.
Halápi Liliékhez indultunk Káposztásra. Ez lett volna az első utunk hozzájuk, mióta elköltöztek a közelünkből.
Kendus kérte, hogy figyeljek rá, hátranéztem és durr. Már csak a csattanásra eszméltem.
Nem mentem gyorsan,de fékezés nélkül belehajtottam egy Peugeot 307 típusú autóba. Nem folyt el a hűtővíz, nem nyílt ki a légzsák. Az ő autójában is lett kár, amit tényleg nagyon sajnálok. (Autómentőt hívtak, de Zoli szerint beindítható lett volna és működőképes)
A durranásra a kocsi tulaja és két pasi ordítva kirohant a házból(ami előtt parkoltak).
Ordibáltak, kiabáltak. Erre a fiúk sírva fakadtak. Olyan hangerővel ordított trágárságokat a nő, hogy még két házból kijöttek, hogy mi történt. 2 óra alatt,amíg ott voltam, kijöttek a szomszédok is csitítgatni a kiabáló károsultat.
Elismertem a felelősségem, sajnáltam, ami történt, bocsánatot kértem.
A nő rendőrt hívott. Vidékről jöttek fel temetésre.
Közben a fiúk csak sírtak, Kendus fogta a combom és kiabált, hogy menjünk haza, mert buta a néni.
Megértette, hogy a bajt az Anyja okozta.
A rendőrökre 2 órát vártunk, szerencsére Zoli hazavitte a fiúkat.
Közben a nő pénzt követelt tőlem. Az autómentőre és az általam okozott kárra. A rendőr felvilágosította, hogy majd a biztosító fizet. A nő csak mondta, csak mondta a magáét , káromkodott, ordított.
Hergelte magát, nem kellett volna sok neki, hogy megüssön(visszatartó erő volt a rendőr jelenléte)
A rendőr kérte, hogy fejezze be, mert feljelentem garázdálkodásért.
Kértem a rendőrt, hogy kísérjen haza, mert megvernek, félek tőlük.
Beültem a kocsiba, a nő odajött, hogy betörje az ablakom vagy megüssön, de reflexszerűen bezártam a kocsit és a gázra léptem.(A rendőr követett)
A nő mondta, hogy feljelent és peres úton fogja követelni tőlem az autómentő díját.
A pénzen kívül követelte a telefonszámom, amit nem adtam meg.
Nagyon sajnálom, elismerem a felelősségem.
Fordított helyzetben én sem lennék boldog, ha valaki összetörné az autóm, de nem így viselkednék.
Közben két szomszédunk is arra járt. Volt, aki megbámulta a törött kocsikat és továbbment, de volt olyan is (Luca papája), aki felajánlotta a segítségét, megkérdezte, hol vannak a fiúk, jól vagyok-e.
Még mindig görcsben a gyomrom.
Álló, üres autóba nekimenni.....................


2 megjegyzés:

  1. Ó, de sajnálom. Nem a kocsit, hanem a helyzetet, hogy tud valaki, így viselkedni? Hát van ilyen nem? Bárkivel előfordulhat, hiszen mindenki hibázhat. Ilyenkor (is) akkorát csalódok az emberekben.:-((((
    Nyugodj meg, nem történt személyi sérülés, a többi meg javítható. Fel e fejjel((()))!

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon durva. Nem az ütközés, hanem maga a helyzet és az ahogyan lereagálták. Elhiszem h kiakadt, mérges volt és dühös, de mindent el lehet intézni normálisan. Szerintem. Amit leművelt az nagyon durva.

    VálaszTörlés