Összes oldalmegjelenítés

2014. március 2., vasárnap

Köszönet

Autóban
Indulás
A köszönet Noéminek jár, aki múlt hét vasárnap délután felajánlotta, hogy Kendus töltsön náluk egy délutánt. Mi hármasban itthon, Zoli Dániában.

Noellal nagyon jól kijönnek, egy hullámhosszon vannak. Délelőtt még hezitáltam, hogy mi legyen, mert Vini belázasodott(utóbb kiderült a foga okozza), aztán Kendus egy kis bélyeg. 3 éves, de az ovin  és a Judit Mamán kívül még nem volt tőlünk távol. Kb. 1,5 korától 2 éves koráig többször aludt Mamánál, aztán már csak úgy marad ott, ha mi is ott vagyunk vagy legalábbis én.
Az ebéd utáni alvásából úgy ébredt, hogy mikor megyünk már Noelékhoz????Büszke vagyok rá, hogy nem sírt, sőt nagyon jól érezte magát, ettek-ittak-játszottak. Büszke vagyok magamra, hogy csak egyszer (!)telefonáltam Noéminek.
A két barát:
Autózás
Tűzoltó Kende
Nagyfiúk
Indulás előtt még gyorsan sütöttünk gofrit, Kendus nyomja össze a gofrisütőt.

Amíg Kende Gyálon volt, addig mi Vinivel elintéztünk egy bevásárlást, tornáztunk, kiteregettem. 6 körül érkezett haza a nagyfiam,(olyan jó, hogy 2 gyerekülésük van!Hamarosan nekünk is kettő kell majd)
Csííízzz

addigra Vincit megfürdettem, ágyba tettem és láss csodát két órát aludt is!
A fiam mellé kaptam egy homoktövis italt ajándékba és fincsi palacsintákat is.!!
Ezer köszönet érte!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése