Összes oldalmegjelenítés

2014. március 11., kedd

Kendeszáj

Rebeka szerelmes a Józsikába(ahogy mondja, már az is mosolyt csal az arcomra)
Én szerelmes vagyok a Natiba.
De ma a Nati beteg volt.
Ma a Kirába vagyok szerelmes.

Kendus mit jelent a szerelem?
Hát, azt nem tudom:)

Pókember mánia van az oviban.
Öltözködünk, mellettünk Levi.
Kendus mutatja neki a Pókemberes felsőrészét.
Levi: "Láttam KEndus, melletted voltam egésznap"
Levi:"Láttam a tévében a Batmant, Pókembert, Star Wars-t"
Kende: Ezek a mi tévénkben nincsenek, nekünk csak M2 van:)

Elesett az udvaron, jól lehorzsolta a bőrét.
Fürdés után kapott rá ragtapaszt.
Az oviban mesélte, hogy ő elesett, a családi házunk udvarán:)

Vince megsimogatott.
De úgy, hogy letépte a szempillám szélét:)

Hallom, hogy kotorászik a konyhaszekrényben.
Mit csinálsz KEnde?
Semmit, csak beleragadt a kezem a golyós zacskóba:)
(Csoki golyós zacskó)

Játszik az állatokkal és az autókkal.
Én autókereskedő vagyok(mondja az állatoknak)
Na jó, kutyus, akkor téged is eladlak:)

2 megjegyzés: