Összes oldalmegjelenítés

2014. március 14., péntek

Három fiú

Kipróbáltam egy délelőtt erejéig a három fiús létet.
Nem volt ellenemre, sőt!(Kendus egyik kedvenc dala: "Egy boszorka van, három fia van...")
Jó buli volt!
Noel nálunk vendégeskedett szombat délelőtt.

 Kendusnak a vendégeskedést megelőző éjszakája katasztrofális  volt, alig aludt. Baromira leszívja az agyát az ovi, délután mindig azzal fogad: 1. éhes vagyok, mit hoztál enni? 2. fáradt vagyok. Mióta megszületett az éjszakai nemalvásokat nappal kompenzálja, hétvégén 3 órát is képes szunyálni(ha nem ordítja fel Vinci vagy nem kell pisilnie)Éjszaka a szobájában ég egy kis fény, többször előfordult már, hogy elindult egyedül wc-re, de félúton elaludt!Elaludt a szőnyegen vagy az ágyról lógott le, közben sajnos becsurizott.
Éppen emiatt tartottam  attól, hogy fogja bírni a pörgést. 10.30-kor kijelentette, hogy ő most megy aludni, volt hiszti, hangoskodás, de túllendült rajta(én sem akadtam ki, h földhöz veri magát)és kibírta ebéd utánig.
Ha 10.30-kor elalszik, akkor estig nem bírja, arra mindig figyelek, hogy 20 körül ágyban legyen, max. 20.30.

Nagyon vártuk már Noelt. Eleinte rajzoltak a táblára, egymás mellett, tiszteletben tartva a másik alkotását.
Játszottunk "boltosat", ők árultak, mi Vincivel vevők voltunk. Amikor már kifogytak a lomok a kisházból, (ahol állandó a felfordulás, van ott esztergapad, lufi és műanyag kanál is)akkor kitaláltam, hogy főzzenek nekünk. Nekem és Vincinek külön pürét.
Dominóztunk, ők építettek autópályát és rendezgették a nagy kosárnyi műanyag állatot.
Tízóraira almát ettek és limonádét ittak. Ebédre grízgaluska levest csináltam, rántott halat sült krumplival. Kendus mártogatósnak ketchupot kért(csak kecsacombnak hívja), nasi müzliszelet volt.
Jó volt látni, hogy mindketten ügyesen és bőségesen ettek, ittak.

Noel megcsodálta Vincit szoptatás közben. Amíg a konyhában tüsténkedtem, addig Vinci is a fiúk közé került játszani, vigyáztak rá a nagyok.
Még ebéd előtt kihasználtuk a tavaszi időt és kimentünk az udvarra.
Seprűből, felmosóból lett akadálypálya, később tetőt építettem belőle, ami alatt át kellett bújni.
Miután megunták a motorozást ugrálhattak a teraszról a kezembe, közben a lábammal ringattam Vincit, akit nézelődés jobban lekötött,mint az alvás.
Bónuszként, ebéd után diafilmet meséltünk felváltva Noémivel.
Aludni nem aludt itt Noel, de legközelebb csinálunk egy pizsipartyt is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése