Összes oldalmegjelenítés

2013. augusztus 15., csütörtök

Minden elmúlik

Van az a bölcs mondás, hogy a problémákon nem kell rágódni(ha nem tudunk rajta változtatni), úgyis elmúlik.
Vinci hasfájós-semmi nem használ, annyit sírt tegnap, hogy kidülledtek az erei az arcán. Az étkezésemre figyelek. Már több napja nem alszom szintre semmit se éjjel, se nappal. Tegnap eljött a holtpont. Szédültem, hányingerem volt és a szemem lecsukódott, mindez este 11kor. Szegénykém csak ordított, volt hasmasszázs, lábhúzás, Infacol, ringó babakocsi és Adamo hinta, ölelés folyamatosan. Vasárnap óta bebizonyosodott, hogy csak akkor alszik, ha levegőn van(vagy) megyünk. Tegnap éjjel nem tudtam kivinni őt az udvarra, mert esett az eső. A terasz tele ruhákkal, holmikkal.
Megléptük azt, hogy egy negyed Germicid C-t kapjon. Attól aludt 3 órát!Még soha nem aludt 3 órát !Ma kipihent vagyok és a fejem sem ment szét, sokkal több türelmem van!

Kendus szobatisztaság-miután hazajött a Balcsiról két napig bepisilt, egyszer bekakilt:(
Éjszaka kétszer elmenetem vele wc-re, ennek ellenére reggelre bepisilve ébredt.
Szomorú voltam, sok volt neki az egy hét nélkülem. Erre jutottam. Több minden megfordult a fejemben, de két nap alatt úgy tűnik lecsengett a dolog.

Kendus azt szeretné és akkor, amit Vinci kap/csinál. Szopizik, akkor ő tejet kér vagy enni.
Vinci Infacolt kap, neki is kell vitamin  vagy Infacol. Ha Vincit altatom, őt is altassam, de legalább feküdjek mellé, hogy tudja a kezem gyömöszölni. Vinci éjszaka sem aludt, olyan hangerővel bömbizett, hogy Kendust sem hagyta pihenni, ő is hisztizett, szinkronban nyomták. Vinci átesett a ló tulsó felére, már a fáradság miatt is sírt, Kende nehezen elaludt, a kimerültségtől úgy leizzadt, hogy a haja, ágyneműje, ruhája is csupa víz lett reggelre.
Elkezdett úgy enni, mint egy 1-1,5 éves. Pudingos a ruhája, kiönti az innivalót, morzsázik a hangyáknak. Ma már ezt (is) jobbnak láttam, nem kellett ruhát cserélni.

Türelmesnek tartom magam, tényleg a hátamon is lehet fát vágni, de van, hogy kiborulok. Este fogmosásnál kérem Kendust, hogy öblítsen, amíg a síró Vincihez bemegyek a szobába. A poharába volt víz. Mire visszamentem a fürdőbe, addigra eláztatott mindent. Tökig megnyitotta a csapot, ázott a rattan tárolódoboz, a vasaló és folyt ki a mosdóból a víz(benyomta a dugót). Akkor kijött a számon, hogy buta. Tudom, hogy mennyire érzékeny és nem kellett volna ezt mondanom, de baromira dühös voltam.Olyan megbánóan nézett rám a barna szemeivel, hogy szavak nincsenek rá. Lefekvéskor (is) mindig beszélgetünk. Mondja nekem, hogy Anya most szomorú vagy, de azt már nem tudta elmondani, hogy miért.
Még az egyetemen a kommunikációs tréningen volt egy feladat: mit kívánnál a jövőben magadnak?Arra emlékszem, hogy türelmet kívántam/kértem a leendő gyerekeimhez!

Egy ideje úgy döntöttünk, hogy kezdje el Kendus az ovit szeptembertől. Kétesélyes a dolog, ha azt látom, hogy lelkileg megviseli a távollét, akkor nem megy. Az ő kis lelki világa mindennél fontosabb.

Ma és tegnap itt volt Roni, ami óriási segítség volt!Volt játszóterezés, festés, sétálás  nasizás.
Ennek ellenére nem cserélnék senkivel, mert amikor rájuk nézek elolvadok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése