Összes oldalmegjelenítés

2013. augusztus 9., péntek

Gyulladt szem(ek)

A szülőszobán fáztam, ment a klíma.
 Lehet, hogy közvetlenül a szülőszobán nem, de nem volt ajtó és a "társalgó"mellett szültem, ahol tutira ment a légkondi. Miközben beszélgettünk a fájások között mondtam Zitának, hogy fázom, hideg van még Anyával találgattunk hány fok lehet, én 21-re tippeltem. (persze kimerült is voltam)
Miután világra jött Vinci gyorsan elvitték és azt mondták, hogy valószínű csak később kapom meg a fiam, mert hideg van(előtte is majdnem kihűlt egy gyerek....), Vinci keze is hideg volt, de nem találtam vészesnek.
Szóltam Zitának, ha lehet, akkor miután elláttak minket szeretném a karjaimba fogni és jól megnézni:)
Miután visszahozták, láttam, hogy a (bal)szeme olyan,mintha gyulladt lenne, de gondoltam, hogy most született, 1-2 nap alatt helyre jön.

Még bent voltunk a kórházban(2,5 nap)többször kérdeztem gyerekorvost, hogy mitől váladékozik a szeme. Kérdezték: császárral szült?Válasz: Nem!Reakció: akkor azért ilyen a szemecskéje, mert hüvelyi úton született..............
Volt, aki azt mondta, hogy nem látja azt, amit én látok.......

Mielőtt elhagytuk a kórházat behívott egy gyerekorvos és elmondta alaposan,érthetően, hogy mi került a zárójelentésére, mit kapott ottlétünk alatt. Neomycin szemcseppet kapott, bakterális fertőzésre, 1 hétig használtuk eredménytelenül. A gyerekorvosunk felírta a Tobrexet, ami annyit segített, hogy a jobb szeme már nem váladékozik, de a bal időnként annyira csúnya, hogy összetapad a váladéktól a szempillája. Egyébként a Tobrex elég erős, felnőtteknek és 1 éves kor feletti gyerekeknek javasolják. Használtuk 1 hétig, eredménytelenül.
Tegnap kihívtam a doktornőt, hogy nézzen rá ismét a szemére. Kísérletképpen Ciloxant kapott, 1 hétig használjuk ezt is, emellett egy beutalót a szemészetre könnycsatorna átmosásra:(
Borzasztó, már maga a beavatkozás is(amit hallani és olvasni lehet róla), a Dél-Pestiben 6 hetes kor után csinálják meg, lekötik a gyereket:(
Optimistán, bizakodva remélem, hogy a Ciloxan használni fog.
A népi gyógymódokat is kipróbáltam: anyatej a szembe, kamillával átmosni(később mondta a védőnő, hogy nem javasolja, mert allergizál), forralt vízzel átmosni, de egyik sem segített.
Úgy érzem a klíma is ludas abban, hogy gyulladt a szeme.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése