Összes oldalmegjelenítés

2013. június 5., szerda

Kendeszáj

Arról már sokszor írtam, hogy Kendus rajong a járművekért. Többféle repülőt felismer képről(hála a Scholar kiadó Repülők című könyvének), legalább 5 traktor típust/márkát, kapott Adéltól még a télen egy traktoros naptárat, abból tanulta őket, az autók a génjeiben van. Ha építkezés mellett haladunk el, akkor az ottlévő darus kocsik típusa után érdeklődik nálam(aki analfabéta vagyok a témában)
Bevásárláskor, parkolás után végigmondja a logó alapján az autómárkákat, amik mellett leparkoltunk.
A Ford Connect típusú gépjárműnél megszólal: Anya, ez egy Ford Konnektor:)

Olyan a kis agya,mint egy szivacs!Mondókákat, verseket, népdalokat is rengeteget tud, mostanában átkölti őket és kendehalandzsázva előadja, erre nem vagyok vevő, de hihetetlen menőnek érzi magát:)
"Egy: megérett a meggy, kettő: csipkebokor vessző, három: te vagy az én párom"kiszámolót mondja, amikor arra lettem figyelmes, hogy az ötnél: leszakad a köd helyett azt mondja öt: beszállt a köd:)
(Az autók itt is visszaköszönnek, mert ugye oda szállunk be:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése