Összes oldalmegjelenítés

2013. június 12., szerda

Első szülői értekezlet

Utáltam szülői értekezletet tartani, biztos, hogy hosszúra nyúlt,a  szülők szidták valamelyik kollégám vagy a rendszert vagy a sulit vagy egymást. A lényeg:  rosszindulat, bántás, meg nem értés. A szülői napokig rányomta a bélyegét a hangulatomra, közérzetemre.

Az ovis szülői 16.30-ra volt meghirdetve, előtte kötelező ebédfizetés. Kendus csak januárban kezdi az ovit, gondoltam, hogy előtte fél évvel nem fizetünk ebédet, januárban egyébként is mindent emelnek.(a szülőin rákérdezett a vezető, hogy ki nem fizetett ebédet, feltettem a kezem, indokoltam, hogy miért nem, erre ő azt mondta, ha nem fizetek, akkor nem tartja fent a helyet a gyereknek. Lehet az összeget görgetni januárig, majd visszaadják. Akkor miért fizessek, ha úgyis visszaadják?! Zoli felpattant és kifizette)
 Az ebédszállító cégnek utánanéztem a NÉBIH honlapján, nem bizalomgerjesztőek a kaják, sőt az óvónéni is megjegyezte , hogy szükséges a szülők által bevitt havi vitaminpótlás, mert olyan gyér a menü.

Miután elkezdődött a kiskacsa csoport szülői értekezlete, előtte volt egy közös nagy szülői. Itt inkább formaságokról volt szó, házirend , anamnézis lap átvétele.

Lehetett jelet választani, mire az asztalhoz értünk, már a legtöbb fiús jelre lecsaptak. Az egyik jófej szülőtárssal elcseréltem a pöttyös labdát autóra, mégis testhezállóbb,ráadásul bogárhátúra hasonlít a járgány.
A dadus és az óvónénik is szimpatikusak, kedvesek voltak. Az egyik óvónéni tapasztaltabb, 33 éve van a pályán, a másik most jön vissza 6 év gyes után, ráadásul Zoli ismeri, mert előtte ő volt Erikának és Balázsnak a magánoviban az óvónénije.
24 gyerek lesz egy csoportban, ami szerintem sok. Nem vegyes csoport, hanem kiscsoport, ahol Kendus a legfiatalabb, a legtöbb gyerek otthonról jön, kb. 5 gyerek jön bölcsiből.
Programok lesznek, a kezdést és a beszoktatást illetően is nagyon rugalmasak. Aug. végén lesz 3 nap családi nap, ahol lehet a hellyel és a többiekkel ismerkedni.
Sajnos az önkormányzat anyagilag egyáltalán nem támogatja az intézményt, ezért mindent a szülőknek kell vinni. (ebben is partnerek voltak a szülők, jó, hogy már az elején ennyire összetartóak)
Szomszéd Panka is a csoporttársa lesz Kendusnak.

Összességében sokkal jobb volt az első benyomás, mint amit vártam. Meglátásom szerint a legjobb csoportba került Kendus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése