Összes oldalmegjelenítés

2012. május 31., csütörtök

Bővül a kör

Bővül a megszerzett/átesett/elkapott betegségek köre.
Kendének fitymaszűkülete van. Valamiért ettől tartottam, amikor pocaklakó volt, így mikor megszületett, kb. 5 naposan már húztam neki a bőrt. Utóbb kiderült, hogy nem eléggé .
A kórházi zárójelentésén szerepelt latinul, utánaolvastam és kiderült, hogy fitymaszűkületről van szó. Eddig nem tűnt fel sem nekem, sem a dokiknak.

Tegnap a háziorvosnak mondtam,hogy mi a helyzet(nem nézte meg), de kapott rá szteroidos krémet(Pimafucort), ezt napjában kétszer kell használni és várni az eredményre, 2 hét múlva kell visszamennünk.
A neten utánaolvastam és a többség azt mondja, hogy a krémeknek semmi hatása nincs. Ha nem történik változás, akkor felvágják a bőrt:(

Ma Kendus már 11-kor aludt, 2 órát, nem mélyen, végig mellette voltam, fogta a kezem és így is többször megébredt. Hőemelkedése volt, kapott Germicid C-t, ma alig evett. A teába kap LActiv Babyt, mert délután óta ismét megy a hasa. Nem kicsit, háromszor átázott a ruhája is. Rossz passzban van, csak a kezemben lenne.Feltűnően sápadt.Már az (extra) csokis müzli szelet sem kell neki.
Bízom benne, hogy most már hamarosan elmúlik. Ma egy hete kezdődött a fosás, tegnap és tegnap előtt kitűnően érezte magát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése