Összes oldalmegjelenítés

2012. május 30., szerda

Bölcsi kérdés

Az utóbbi időben egyre többen, többször kérdezik meg tőlem, hogy KEndus lesz-e bölcsis.
Kende nem lesz bölcsis. A legjobb helye mellettem van, szoros a köldökzsinór még:) annyira boldog és kiegyensúlyozott vagyok, mióta itthon vagyok, a pedagógus fizetés sem motivál és szeretnék részese lenne a mindennapjainak.(A nap végére lemerül az én aksim is, sőt az utóbbi időben két alkalommal is előfordult, hogy vele együtt elaludtam)

Pár napja olvastam el Vekerdy Kérdezz, felelek..című könyvét. A Nők LApjában megjelent írásait is rendszeresen olvasom és egyetértek vele  bölcsis kérdésben( is.)
Kell a közösség? címmel egy rövidebb szösszenet van a könyvben.
"Ha a gyerek nyugodt, kedvező körülmények között mintegy hároméves koráig az anyjával maradjon a gyermek. Az anyja mellett jól érzi magát a gyerek, elég neki annyi a többi gyerekből, amennyi a játszótéren, szomszédban, vendégeskedésben kijut neki. Én úgy gondolom, hogy a bölcsőde kényszermegoldás."Ami pedig a fejlesztést illeti: a gyereket (három éves kora előtt)az fejleszti, ha érzelimi mbiztonságot nyújtó családban sokféle dologgal megismerkedik, a tésztagyúrástól a bevásárlásig, és sok mindent utánozhat szabad játékában."

Kendus játszik, utánoz, szabad levegőn van , bandázunk, gyerekek között is van. Ata nevét tisztán kiabálja:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése