Összes oldalmegjelenítés

2012. május 18., péntek

Rossz idő esetén

Bevethető a Kökiben lévő KacKAc(találó az elnevezés).A héten szeles, borús időben nem lehetett kint homokozni, játszóterezni. Noémivel megbeszéltük, hogy valamelyik délután elmegyünk a KacKacba, miután mindkét fiú jól kialudta magát. Csütörtökön Kendusnak sikerült 50 percet szunyokálnia, előtte oltást kapott és jön a szemfoga is. Gondoltam, jól kiugrálja, tombolja magát, éjszaka alvás lesz. Hát tévedtem. Amikor álmodott, akkor hangosan kacagott:)
Küzdök az arcüreggyulladás-torokgyulladás kombinácóval, de az a pár óra elfeledtette az összes trutymómat, Advil ultrával indultam, amikorra elmúlt a hatása, indultunk haza.
A játszóházban átalakítások történtek, a kávézó helyén is játékok, kisház, betonkeverő!!(műanyagból), csúzda, óriás legó. Amőba alakzatú kismotorokat tettek a járda mellé, de ez nem inditotta be Kende fantáziáját.
Volt, hogy együtt próbáltuk ki az érmékkel működő villogó gépeket, nem a korosztályának lett kitalálva, de ha már kaptuk az érméket,akkor felhasználtuk.
                                             
A kisház tetszett legjobban Kendének, na és az, hogy büntetlenül lehet az ajtaját csapkódni. Csúszdáztunk, Noémi ötlete volt, hogy mászanak fel a lépcsőn, ne mi szakadjunk meg velük, még élvezték is a lurkók .Kendus természetesen a homokozóban is főzőtt nekem:)
Telitalálat a labdatenger, volt, hogy csak a popsiját láttam, a gyerek többi része elveszett a labdába. Nagy móka a lépcsőről a labdák közé ugrani.

Huncut


                                           

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése