Összes oldalmegjelenítés

2021. május 9., vasárnap

Sütögetés

Régi vágyam teljesült az udvar hátsó részében álló sötögetővel. Mindig másra kell a pénz, vannak fontosabb kiadások, meg minek is-mondta Zoli, amikor felvetettem. Egyszerűen két-három hozzávalóból tákol nekem egyet. Egy fémtálcára raktuk a fát és, hogy a tűz ne legyen túl magas, 'K' szegélyből(amit autók alá tesznek vagy burkolat mellé)körberakta a fémtálvát. Előfordult, hogy a szél felkapott egy égő fadarabot és az autó alá fújta. Kende vette észre, aki a trambulinban ugrált. Inkább nem gondolok bele, mit lett volna, ha nem veszi észre. Szeretek főzni, sütni és ahogy tavaszra fordul az idő, szívesen teszem ezt kint. A "házi" bográcsolónak a másik hátránya az volt, hogy nehezen lehetett hozzáférni a bográcshoz. Ez sem akadályozott abban, hogy akár 10-12 főre kint főzzek. Áprilisban volt Zoli szülinapja, gondoltam meglepem vele(és magamat is:) A fiúkkal nézegetem neten és a barkácsáruházakban is, de az elképzelésem és az ár nem találkozott. Grillezős legyen, de bográcsra is alkalmas és szalonnát is lehessen sütögetni rajta, legyen hozzá legalább 6 fő számára ülőhely. A neten találtam egy bográcskészítőt, mindent klapolt, majd jött a megrendelő lap, az eladó számlaszáma nélkül. Írtam, de azt mondta, hogy majd a helyszínen fizetek. Ez volt a szerencsém, mert eltelt 1,5 hónap és csak ígérgetéseket kaptam. Közben az OBI ülőhely nélkül akciót hirdetett a bográcsolóra. Megnéztem, a kiszemelt darabot egy házaspár is mérte, szemrevételezte. Ők azt mondták, hgy van egy tuti weboldal, ahonnan rendelni fognak, ők csak megnézik rendelés előtt, hogy milyen a valóságban. A tuti weboldalt elmondták, hazajöttem, megrendeltem, a következő héten már az udvaron állt. Ingyen szállították és ajándék grillkészletet is kaptunk:) A szomszéd udvart rendez,megnézték, nekik is nagyon bejött, megrendelték ők is(kell ennél jobb reklám?) Grilleztünk, készült krumplileves, paprikás krumpli, hamburger is rajta. Ja és Zoli is bevallotta, hogy jó vásárt csináltam!

4 megjegyzés:

  1. Ez tényleg nagyon jó, teljen benne sok örömetek! :-)

    VálaszTörlés
  2. Ez nekem is régi vágyam, szuper!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper szerintem is :) ! Nagyon ügyes, szemfüles voltál! Sok-sok örömteli főzőcskézést kívánok rajta :) !

    VálaszTörlés
  4. Ha az idő engedi, akkor kint, együtt sütünk, főzünk!

    VálaszTörlés