Összes oldalmegjelenítés

2020. augusztus 12., szerda

Kende, a könyvmoly

 Van, amit tőlem is örökölt ez a gyerek!Mégpedig a könyvek és az olvasás szeretetét. Fontosnak tartom, hogy olvasóvá neveljem őket, aztán majd Vincinél meglátjuk beválik-e az, hogy azt látják én is sokat olvasok, rendszeresen járunk könyvtárba, alkalmanként könyveket kapnak(Líra kiadónál a szép bizonyítványt kedvezménnyel jutalmazzák) A friss újság és a könyv illatát imádom, nekem nincs e-bookom. 

A karantén alatt legtöbbet könyvre költöttem(örömujjongásban törtem ki, amikor láttam, hogy a mi kis könyvtárunk is kinyit júl. 22-én)Kende falja a könyveket, most éppen sci-fi és fantasy megy és a történelmi alapú, ifjúsági irodalom. Jelenleg Kertész Erzsi a kedvenc és Thomas Brezina. Egy hét alatt két könyvet olvasott el és a heti programunkban szerepel, hogy új könyv után nézzünk. Előfordult, hogy Ronival maradt itthon, nálam az olvasójegye, de csak nyúzta a húgom, hogy menjenek el a könyvtárba és a könyvtáros olvasójegy nélkül(a pénztárcámban hordom)kiadta a törzstagnak a könyvet. Oh, Kendét ismerem!

Móra kiadó garázsvásárt hirdetett a Hatszín Teátrumban, gondoltam, hogy anya-nagyfia közös program keretében elmegyünk és megnézzük a felhozatalt. 10.00-kor van kapunyitás, de már akkor hosszú sor állt a járdán(legalább 50-60 ember) és bent a színházban is várakoztak, hogy azt mondtam, tűző napon nem éri meg várakozni. Egy kedves előttünk álló nő mondta, hogy menjünk az utca árnyékos felére, ő tartja a helyünket, elmondása alapján megéri kivárni a sort, minőségi könyveket adnak néhány száz forintért. Kb. 15 perc után feladtam a sorban állást a 30 fokban és azt mondtam, hogy hazafele választhat egy könyvet a Libriben. Kertész Erzsi Panthera c. regénye jött velünk haza.

1 megjegyzés: