2019. március 17., vasárnap

Kirándulás a Hármashatár-hegyen

Korán kelőek vagyunk. Ha szállodában vagyunk, akkor mi szoktunk általában az elsők lenni a reggelinél. Hétköznap korán ébredünk, mindenki odaérjen az intézményekbe. A szervezet pedig nem tesz különbséget hétvége és hétköznap között.
8-kor már fent voltunk a hegyen
. Minden évben legalább egyszer elmegyünk erre kirándulni, kiindulópont a Fenyőgyöngye étterem, onnan az Árpád kilátó könnyen elérhető és bevállalós családoknak a Guckler Károly kilátópont.
Mindig csodálom azokat, akik futva vagy bicóval teszik meg az emelkedős távot(van ám szintkülönbség!)
Mi kocsival mentünk egy darabig, onnan a fiúk futottak(futásra születtek:),
mi már kevésbé voltunk fürgék. Csípett a szél és csepegett az eső(kb. 4 autó-mind kisgyerekes-már parkolt ott, amikor megérkeztünk).
Tiszta időben belátni az összes hidat, így is gyönyörű a panoráma!
A kilátó mellett még látható(bejárható) a második világháborús légvédelmi ütegállás.
Tele szeméttel, mocsokkal és bűzzel. Ha már épített a Parkerdő egy ilyen szép(egyszintes), modern kilátót, akkor miért nem rendezte a környezetét is?!
Rengeteg a nagy múltú fekete fenyves
, amit még Guckler Károly telepített, Vince összeszedett egy zacskónyi tobozt.
Miután körbejártuk a kilátót, utána a másik irányba indultunk és megnéztük a felújított erdei iskolát,
turistaszállást, hangárt.
Ebédre már itthon voltunk!