Összes oldalmegjelenítés

2019. március 7., csütörtök

Hahota

Az osztályban kezdte el olvasni valamelyik fiú a Hahotát.
Zoli mesélte, hogy gyerekkorában járt neki és mindig elolvasta(most bezzeg).
A reggelis dobozba mindig ragasztottam (azért múlt idő, mert most Hahotát visz magával)viccet, Kende mesélte, hogy már várták a többiek mi a napi vicc. Egy jó nevetés nagy löketet ad a folytatáshoz. Erre este rákészültem(ha belefért, ha nem felejtettem el), reggel már kapkodós az egész. Igényelt egy kis kutatómunkát: ne legyen trágár, ne pocskondiázzon senkit és értse a humort. Ha alapból beírjuk a google-ba, hogy iskolás viccek, azokból nem szívesen válogatok.
Jár neki a Tatu. Osztályfőnöke értékesíti, minden hónapban először a mesét olvassuk el belőle, aztán a többit. Többször beküldtük már a nyereményszelvényt, de eddig nem nyertünk semmit, pedig a fiúk biztosra vették, hogy jön a postás és hozza a csomagot:)
A Tatu mellé kapunk könyves megrendelőszelvényt és apró ajándékot(olyat, amivel a szülőt ki lehet űzni a világból. Ebben a hónapban pukizós slime volt a meglepi, műnyag mini wc tartályba rejtve volt mellékelve....gratulálok annak aki, egy iskolás újsághoz ezt adja. Rendeltünk vicceket tartalmazó kis könyvet. Kende viszi az iskolatáskájában, olvassa szünetben, ügyeletben.
Kapott a hétvégén egy Hahotát a barátjától és tőlünk is egyet. Már mindkettőt elolvasta, néhányat mond fejből is.

2 megjegyzés:

  1. Képzeld, mi meg a Kockás-nak örültünk meg nagyon, amikor láttuk, hogy még létezik. Kapott is Ákos, de őt annyira azért nem ragadta meg.

    VálaszTörlés
  2. Nahát, én is a viccekre akarok rámenni :) . Már Máténak is küldözgettem még régen második környékén a suliba vicceket a tolltartóba, most Tománál készülök erre :) ... Szerintem is tök jó, ha vicceket olvasnak a gyerekek, azon túl, hogy nagyon szeretem én is és szórakoztató, még a gondolkodást is fejleszti, kettő vagy inkább három az egyben :) !

    VálaszTörlés