Összes oldalmegjelenítés

2019. március 28., csütörtök

Iskolai fogadóórán

Ha nincs probléma, én akkor is megyek fogadóórára:)Buzgó szülő vagyok, a szó jó értelmében.
Egy kis csúszás volt az osztályfőnöknél, ezért előbb lementem az angol tanárhoz, személyesen még nem találkoztunk. A nyílt órán Zoli ült bent. Első megjegyzése az volt, hogy mennyire hasonlít rám a kis Kende:)
Csak pozitívumot mondott, elmondta, hogy szárnyal, teljesen megnyílt, aktív, ügyes. Idén is megy angol prózamondó versenyre, amit kapott verset hosszúnak és nehéznek találtam, kértünk egy másikat még aznap megtanulta(csak arra kell figyelmeztetni, hogy ne hadarjon). Eddig csak ötöse van, ha kitart június közepéig, akkor meglesz neki a dicséret. Ma is írnak szódolgozatot. A kedvencei még mindig: matek és angol. Magától leül és példákat ír, foglalkoztatókat tölt ki.
Az osztályfőnök elmondta, hogy a diáktársak 90%-a már betöltötte a 7., amikor iskolába ment. Most még érződik, hogy a többiek néhány területen előrébb vannak. Ráadásul olyan magas fiúk, nagyjából a vállamig érnek, egyeseknek 37-es lábuk van(másodikban! és 55 kg!) Kende decemberi születésű, ez látszik rajta:)
Nyelvtan a mumus, azt mondta B. bácsi, hogy most egy kicsit szüneteltessük a tollbamondást, helyette legyen inkább "csak",  másolás. A hibáit figyelmetlenség okozza.
Az osztálytársakkal jól kijön. Egyikükkel viszont bőven van probléma, a szülők, tanárok panaszkodnak rá(mi miatta már az igazgatónál is jártunk ősszel), a helyzet nem változott. Sajnos egy valakire rászáll és terrorizálja. Tegnap azt mesélte Kende, hogy az egyik fiút a kapucnijával fojtogatta, múlt héten egy harmadikost annyira megrúgott, hogy bordarepedése! lett. Sem súlyban, sem magasságban, sem fejben nem egy kategória a többivel. Hiába van előírva a fejlesztés, nevtan, pszichológus, ha a szülő nem viszi el, mert szerinte otthon semmi gond nincs a fiával, az iskola hozza ki belőle...Járnak úszni, ha tudok, akkor megyek segíteni hajat szárítani, elpakolni, öltözni. Legutóbb a tornatanárnő volt velük, de a fiú öltözőből az egyikőjük sírva jött ki, bemenni nekem nem lehet. Megkértem a recepciós férfit, hogy menjen már be, nézzen szét. Ahogy kiejtettem a problémás fiú nevét, rögtön tudta kiről van szó. Négy úszóedzőt készített ki.
Ez senkinek sem jó, nyilván annak, aki agresszív neki sem, nincs sikerélmény, frusztrált, esetleg szorong is. Valami előidézi ezt a viselkedést, de a szülő nélkül a probléma nem fog megoldódni.

1 megjegyzés:

  1. Zalánnak jobban megy a tollbamondás, mint a másolás. Én nem szoktam vele foglalkozni, mármint a másolással, mert a jövő a tollbamondásé, az mindig lesz, másolás meg csak másodikban. Legalábbis nálunk...:)
    Figyelmetlen, nem érdekli, mit másol, én csak abban bízom, hogy idővel összeszedi magát. :)

    VálaszTörlés